myCRM lanseaza solutii pentru managementul relatiilor cu clientii

noiembrie 20, 2008

Solutii de crestere a vanzarilor intr-o perioada afectata de criza financiara globala

Intr-o perioada afectata de criza financiara mondiala, care blocheaza dezvoltarea normala a companiilor si afecteaza puternic resursele umane si materiale, toate companiile sunt ingrijorate de modificarea comportamentelor de cumparare. Pe de alta parte, mediile de afaceri realizeaza ca supravietuirea perioadei de criza depinde de mentinerea relatiilor cu clientii si partenerii.

Pentru a ajuta companiile sa depaseasca aceste dificultati, myCRM Solutions anunta lansarea unei solutii software inovative, accesibila din punct de vedere al costurilor de achizitie, usor de folosit si cu costuri reduse de intretinere, dedicata imbunatatirii relatiilor cu clientii.

"Pentru ca un sistem CRM (Customer Relationship Management) ajuta companiile sa-si creasca vanzarile, sa-si eficientizeze campaniile de marketing, sa-si reduca costurile si sa se focalizeze pe actiunile cu valoare adaugata mare, primim din ce in ce mai multe cereri de la companii mici si mijlocii care vor o implementare rapida a unui software CRM de calitate la cosuri de achizitie si intretinere scazute" a declarat Daniel Ionescu, director general myCRM. "Solutia noastra myCRM Plug & Play ofera exact un raspuns la aceasta nevoie, si consider ca este cea mai buna oferta de pe piata romaneasca in contextul actual. Cu siguranta criza financiara din 2008 se va transforma intr-o criza de consum in 2009. De aceea, singura sansa de supravietuire a companiilor mici si mijlocii este cresterea agilitatii, pentru a raspunde rapid noilor conditii de piata" a concluzionat Ionescu.

Obiectivul myCRM Solutions este sa ajute companiile sa identifice cat mai bine nevoile clientilor, sa inteleaga aceste nevoi si sa foloseasca o singura voce in relatia cu clientii. Conform unor studii de piata, avantajele utilizarii unei solutii CRM sunt multiple: 38% din valoarea de piata se datoreaza loialitatii clientilor; 40% din cresterea cifrei de afaceri deriva din satisfactia clientilor; productivitatea echipelor care utilizeaza o solutie CRM creste cu 41%; iar probabilitatea ca o companie sa-si atinga obiectivele creste de 6 ori.

Pe langa solutiile software, myCRM Solutions furnizeaza si o gama completa de servicii de implementare, migrare date, suport tehnic si consultanta in implementarea unei strategii CRM. O versiune gratuita de evaluare de 30 de zile poate fi accesata la adresa www.mycrm.ro .

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro