Mutari firme fara batai de cap

septembrie 9, 2015

Succesul si dorinta de extindere a unui business sunt cele care duc in mod direct, sau indirect la situatia in care o firma pleaca de la sediul curent, la unul mai mare, mai incapator. De asemenea, mai sunt si situatiile in care o firma se extinde prin intermediul punctelor de reprezentare, sedii locale sau sucursale. Moveout va ofera posibilitatea de a va usura intregul proces al unei mutari firme, astfel incat pe langa stres si cheltuieli in plus, sa eliminati si grija sigurantei bunurilor si a elementelor de mobilier. In cadrul acestui articol va vom oferi cateva idei despre optimizarea unei mutari firme, astfel incat aceasta sa nu se intinda pe o durata mare de timp, iar bugetul alocat pentru acest pas sa fie unul cat mai bine optimizat.

Mutari firme in cel mai scurt timp, la cel mai bun pret

In primul rand, vom merge pe ideea ca timpul inseamna bani. Din acest motiv este foarte bine ca in cazul unei mutari firme totul sa fie planificat din timp alaturi de una din echipele noastre specializate. Astfel, veti fi informat asupra tuturor aspectelor ce vizeaza intreaga actiune, plecand de la prcesul de demontare a mobilierului si a elementelor voluminoase de marketing existente in sediul firmei, pana la cele mai eficiente metode de a proteja bunurile fragile, cum ar fi vitrinele, reclamele precum si alte elemente de branding pe care le aveti in sediul curent.

Tot in cazul unei mutari firme discutam si de o asigurare a bunurilor ce urmeaza a fi transportate. Aceasta masura este pretabila atat pentru traseele scurte, cat si pentru o mutare in regim national sau international. Asigurarea este cea mai buna metoda de a va proteja firma de pierderi financiare in cazul in care pot avea loc evenimente nedorite in cursul procesului de transport al bunurilor.

O sistematizare si catalogare a bunurilor ce trebuiesc transportate nu inseamna doar notarea acestora intr-o evidenta. In situatia unei mutari firme, elementele de mobilier sunt demontate, iar o catalogare a mobilierului poate fi de un real folos atunci cand, odata ajunsa mobila in noul sediu, aceasta va trebui remontata, iar cu ajutorul unei catalogari corecte a mobilierului, veti cunoaste fara efort fiecare subansamblu al piesei de mobilier.

Mutari firme – un proces exact, lipsit de batai de cap

Procesul propriu-zis al unei mutari firme consta in actiunile efective de pregatire, incarcare, transportarea si descarcarea bunurilor. Toate aceste etape vor fi efectuate de catre echipa noastra de mutari firme, sub atenta supraveghere a clientului. De asemenea, periodic, in cursul etapelor de incarcare si transportarea bunurilor, au locverificari pentru a constata starea incarcaturii dar si pentru a intervenii inca din timp in evitarea provocarii de daune sau deteriorari a acesteia.

In concluzie, putem spune in cazul unei mutari firme ca secretul pentru finalizarea acestei mutari sta in meticulozitate, atentie si planificare. Echipele Moveout, prin experienta acumulata pot oferi toate informatiile si mai ales pot alege cu acordul clientului cea mai buna optiune, atat din punct de vedere financiar, al timpului si mai ales al sigurantei incarcaturii. Va asteptam pe siteul nostru, www.moveout .ro pentru a face cunostiinta cu singura firma de profil ce ofera solutii, nu doar servicii.



» Preluat de pe LivePr.ro
- Mutari firme fara batai de cap

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro