Murfatlar Romania lanseaza un nou brand de vin: CONU ALECU

Murfatlar România, cel mai mare producător autohton de vinuri, lansează un nou brand de vin: CONU’ ALECU. Disponibil în variantele Muscat Ottonel, Sauvignon Blanc, Merlot şi Merlot Roze, Conu’ Alecu este un demisec de cursă lungă, ideal pentru o seară de relaxare între prieteni. Este genul glumeţ, oricând gata de petrecere, creat special pentru oamenii care ştiu ce înseamnă viaţa. Acest vin, prin prospeţimea şi savoarea sa specială, trezeşte pofta de viaţă şi spiritul de aventură. Prospeţimea lui înviorează şi relaxează în orice situaţie, ceea ce-l face foarte potrivit pentru petreceri şi seri târzii în compania prietenilor.

“Consumatorul este cel mai important pentru noi şi de aceea venim în întâmpinarea dorinţelor lui cu un vin uşor. El este : CONU’ ALECU – DEMISEC DE CURSĂ LUNGĂ. Am lansat această nouă gamă de vinuri pentru că piaţa românească are nevoie de un brand pe segmentul vinurilor demiseci premium. Strategia lansării a fost gândită în două etape. Prima etapă a vizat introducerea vinurilor din gama Conu’ Alecu pe segmentul Horeca, iar succesul de care s-a bucurat ne-a determinat să grăbim distribuţia lui şi la raft aceasta reprezentând cea de-a doua etapă din cadrul strategiei de lansare. Acum Conu’ Alecu este într-un “turneu” prin toată ţară, dând tonul petrecerilor, animând atmosfera între prieteni, umorul fiindu-i un aliat de încredere, uneori până în zori”, a precizat Daniel Negrescu, brand manager Murfatlar.

Pentru 2006, Murfatlar estimează o creştere de 20% faţă de anul trecut când compania a înregistrat o cifră de afaceri de 30 de milioane de dolari.

Murfatlar, cel mai important producător de vin din România, a realizat în 2005 o cifră de afaceri de 30 de milioane de dolari, faţă de 25 milioane de dolari cât a înregistrat cu un an în urmă. Murfatlar este lider pe piaţa de vinuri cu o cotă de 32%. Altfel spus, una din 3 sticle cumpărate în Romania este Murfatlar. De la albe la roşii şi de la seci la dulci, vinurile Murfatlar acoperă gama cea mai largă de produse. Mai mult de 60% din vinurile roşii consumate în România poartă marca Murfatlar, producător ce exportă sub etichetă proprie în peste 15 ţări, printre care USA, Marea Britanie, Germania, Finlanda, Danemarca, Israel şi Japonia.