Murfatlar este lider pe piata de vinuri

Murfatlar este lider pe piata de vinuri cu o cota de 30%. Altfel spus, una din 3 sticle cumparate In Romania este Murfatlar. De la albe la rosii si de la seci la dulci, vinurile Murfatlar acopera gama cea mai larga de produse. Mai mult de 50% din vinurile rosii consumate in Romania poarta marca Murfatlar, producator ce exporta in peste 15 tari, printre care USA, Marea Britanie, Germania, Finlanda, Danemarca, Israel si Japonia.

Primele atestari documentare ale podgoriei Murfatlar dateaza de peste 1700 de ani. Marturii scrise despre traditia producerii vinului la Murfatlar au fost lasate si de poetul latin Ovidiu (Publius Ovidius Naso, 43 i.C.-17 d.C.) care a trait in cetatea Tomis în perioada 9 -17 d.C., exilat de imparatul roman Augustus. Poate de aceea legenda spune ca aici s-a nascut zeul vinului.

Nici razboaiele, nici regimurile politice nu i-au oprit pe podgoreni sa-si duca mai departe misiunea lor ancestrala, transmitand din tata in fiu ceea ce stiu sa faca cel mai bine: mestesugul viei si al vinului.

„Acum 2000 de ani ne-am apucat de facut vin de pe cele peste 2600 ha; acum 5 ani ne-am apucat de lansat branduri, de investit milioane de dolari in comunicare si tehnologie. Peste 140 de medalii vorbesc despre calitatea vinurilor noastre obtinute sub indrumarea singurului oenolog australian din Romania” afirma Daniel Negrescu, Brand Manager Murfatlar.

Campania de imagine se doreste a fi perceputa de catre public ca un discurs ce transmite mesajul emotionant, dar ancorat in realitate, al unui lider puternic cu valori la fel de puternice: traditia, pasiunea si inovatia. Eveniment exclusivist, lansarea a avut invitati de seama – personalitati din media si afaceri – si a fost marcat de un concert Balanescu Quartet, o reinterpretare a operei Mariei Tanase. Murfatlar si noul album “Maria T” al lui Balanescu impartasesc aceleasi valori, de aici si alegerea ilustratiei muzicale pentru spotul de imagine (piesa “Empty Space Dance” de pe acest album).

Campania de imagine Murfatlar este realizata de agentia CapNext. Spotul TV, montat in variante de 90, 60 si 30 de secunde este o productie Castel Film, semnata de regizorul american Robert Black, iar imaginea ii apartine lui Vivi Dragan Vasile.