Murfatlar Romania, liderul pietei de vin din Romania, pozitie castigata in 2003 si mentinuta consecvent, detine o cota de piata de 25% si pentru anul in curs si-a bugetat o cifra de afaceri de 185 mil. de RON. La sfarsitul anului trecut aceasta se situa la 140 mil de RON si estimeaza aceeasi valoare in 2011, in ceea ce priveste vinurile imbuteliate, cresterea de 45 mil de RON provenind din vanzarile retelei cu acoperire nationala a magazinelor "Crama Murfatlar".
Murfatlar Romania este si cel mai important investitor al industriei de profil. De la sectorul viticol pana la crame si liniile de imbuteliere, fiecare segment a fost supus unui proces de retehnologizare si modernizare, facand din Murfatlar Romania producatorul ce dispune de cel mai modern si avansat suport tehnologic existent pe piata.
Murfatlar Romania a inceput un amplu proiect de reintinerire a viei. Acesta a vizat cu preponderenta soiuri rosii, Feteasca Neagra, Pinot Noir si Merlot si pana in acest moment investitia se ridica la aproximativ 15,6 mil de euro destinati replantarii a 975 ha de vita de vie. Pentru anul 2011 planul de reintinerire presupune replantarea a 130 ha de vita de vie, ridicandu-se la cca. 2,1 mil de euro. Programul de reconversie poate fi accesat pana in 2014. Murfatlar continua accesarea acestui program, pana la final, intentionand sa replanteze aproximativ 60% din suprafata actuala.
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro