Monumentele municipiului Constanta promovate in extrasezon

octombrie 20, 2010

Federatia Asociatiilor de Promovare Turistica din Romania (FAPT), impreuna cu agentia de publicitate Groove Hour Constanta, au demarat in luna Octombrie 2010 o actiune de promovare a monumentelor din municipiul Constanta, desfasurata in cadrul proiectului de informare si promovare turistica i-Tour.

In baza protocolului de colaborare pentru sustinerea turismului national, incheiat intre FAPT Si agentia de publicitate Groove Hour, aceasta din urma a donat hotelurilor din municipiul Constanta si Asociatiei de Promovare Litoral Delta Dunarii, albumul ce reuneste, in paginile sale, toate monumentele de patrimoniu ale municipiului. Albumul contine imagini de ansamblu, detalii si informatii documentare despre monumentele municipiului Constanta, fiind o premiera in prezentarea si promovarea valorilor nationale de patrimoniu. Albumul este realizat in scop didactic si va contribui cu siguranta la retinerea turistilor cat mai mult timp in zonele de vacanta prin informare.

Unitatile de cazare din Constanta au primit un numar de albume corespunzator cu numarul de camere ale fiecareia, iar Asociatia de Promovare Turistica Litoral Delta Dunarii a participat cu aceste albume la Targul de Turism al Romaniei ce a avut loc in perioada 7 - 10 Octombrie 2010 la Palatul Parlamentului din Bucuresti, sustinand aceasta initiativa de promovare a Constantei in extrasezon.

Initiativa nu este prima de acest gen desfasurata in baza protocolului de colaborare intre FAPT si agentia de publicitate Groove Hour. In acest an, impreuna, au realizat cea mai ampla campanie de informare turistica de pana acum pe Litoral. In sezonul estival, prin i-Tour, au fost tiparite peste 1.000.000 de pliante de informare turistica, diseminate in peste 400 de locatii in zonele de trafic maxim din tara: Litoral, Delta Dunarii si Valea Prahovei. Prin campaniile de informare turistica realizate prin i-Tour, nca din 2005, se ating anual peste 2.000.000 de turisti.

"Prin aceasta initiativa de promovare si informare turistica ne dorim sa crestem gradul de constientizare al turistilor cu privire la patrimoniul istoric si cultural pe care Constanta il ofera, ca oras - destinatie turistica. n perioada de extrasezon, cnd Litoralul nu mai atrage turiSti pasionati de mare Si plaja, municipiul Constanta ofera ca alternativa explorarea vestigiilor antice sau a oraSului interbelic din zona peninsulara. Ne bucuram ca parteneriatul cu FAPT aduce inca o initiativa frumoasa pe Litoral atunci cand interesele potentialilor turisti se indreapta catre sezonul de iarna. Prin aceasta initiativa incurajam oaspetii hotelurilor sa viziteze bogatul patrimoniu al municipiului si sa revina cu drag in fiecare an, indiferent de sezon." Dragos Paiu, Director Marketing Groove Hour

"O destinatie turistica este competitiva si atractiva pentru turisti in masura in care detine un patrimoniu natural si antropic complex. In cazul litoralului romanesc, principala atractie, in timpul sezonului, o reprezinta Marea Neagra plaja, apa marii, factorii terapeutici insa nu trebuie sa uitam ca aceasta regiune are un bogat patrimoniu istoric, cultural si arhitectural ce poate oferi o alternativa interesanta turistilor n perioada de extrasezon sau de ce nu chiar in timpul sezonului. Ne bucuram sa putem oferi turistilor acest tip de materiale, care sa ii ajute in descoperirea unor variante interesante de petrecere a timpului liber pe litoral si suntem convinsi ca incurajarea turismului cultural este un pas cheie n contracararea sezonalitatii specifice litoralului romanesc." Corina Martin , PreSedinte FAPT

"Orice turist, de tip business sau leisure, are nevoie de informatii despre obiectivele turistice ale unei destinatii. In cazul orasului Constanta acest album reflecta potentialul enorm pe care il are in extrasezon pentru atragerea si delectarea turistilor. Albumul pe care l-am primit si l-am pus la dispozitia turistilor gratuit in baza proiectului i-Tour ne ajuta sa retinem oaspetii hotelului nostru mai mult timp in oras prin promovarea posibilitatilor de petrecere a timpului liber. Pliantele de promovare turistica pe care le-am primit gratuit alaturi de album ne ajuta sa localizam pe harta monumentele, oferind astfel un serviciu complet de consiliere la receptie, sprijinind serviciile de calitate pe care hotelul nostru le ofera. " Maria Silvia Vasiliu, manager hotel inclus in proiectul i-Tour

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro