Microsoft deschide un centru de suport tehnic in Bucuresti

Microsoft deschide centrul Global Microsoft pentru Suport Tehnic in Bucuresti.
Prin intermediul acestui centru se va oferi consultanta in rezolvarea problemelor critice ale clientilor mari ai companiei din tarile Europei, Orientului Mijlociu si Africii. MCTI a sprijinit investitia inca de la momentul anuntarii intentiei Microsoft si spera ca aceasta colaborare va deveni un model de succes pe piata romaneasca a resurselor umane din domeniul IT.

In primul an de activitate 100 de specialisti romani vor contribui 24 de ore pe zi, sapte zile pe saptamana, la rezolvarea problemelor urgente ale clientilor companiei din sectorul guvernamental si din cel privat.

MCTI apreciaza ca amplasarea acestui punct de lucru in tara noastra reprezinta recunoasterea bunei pregatiri a specialistilor romani si contribuie la incetinirea fenomenului de “brain drain”. “Angajatii, carora li se cer cunostinte solide in domeniul calculatoarelor, matematicii, fizicii, ingineriei electrice, dar si in cele ale limbilor straine si al relatiilor cu clientii, vor putea deveni o carte de vizita pentru intregul domeniu din Romania. De asemenea, specializarile si certificarile pe care urmeaza sa le obtina ii vor ajuta sa acumuleze o bogata si diversa experienta de business pe care sa o valorifice in economia romaneasca. Astfel va creste impactul industriei IT asupra cresterii economice. “, a declarat Ministrul Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei, Zsolt Nagy.

Pe langa crearea de locuri de munca, investitia semnificativa a Microsoft in Romania, prin infiintarea Centrului Global pentru Suport Tehnic, va duce la cresterea atractivitatii tarii noastre ca o posibila locatie de dezvoltare a afacerilor pentru investitorii altor mari companii. (MCTI)