Intr-un context dificil, Mega Image a avut un an 2011 foarte bun, in care si-a confirmat pozitia de lider pe segmentul supermarketurilor. Aceasta performanta a fost obtinuta atat printr-o evolutie pozitiva a vanzarilor inregistrate in aceleasi magazine (like for like – magazine existente si in 2010) cat si o extraordinara expansiune organica (+33 magazine compuse din : +35 magazine noi si -2 magazine inchise datorita unor probleme in parteneriatele de locatii).
Mega Image si-a continuat planurile de expansiune in sud-estul tarii, cu majoritatea magazinelor deschise in Bucuresti si a penetrat noi orase precum Pitesti, Busteni si alte localitati mai mici. Astfel, Mega Image a incheiat anul 2011 cu 105 magazine (96 Mega Image si 9 Shop&Go) confirmand pozitia de cel mai dinamic comerciant in ultimii 2 ani (2010 si 2011) si crescandu-si cota de piata atat in Bucuresti cat si in Romania.
Recentul premiu pentru Cea mai buna Strategie de Retail acordat de revista Business Review a fost inca un semn de recunoastere a dinamismului Mega Image.
In 2012, accelerarea expansiunii, simbolizata spre exemplu prin +8 noi magazine planificate a fi deschise in luna martie, este acum sustinuta de operatiunile noului centru logistic, deschis anul trecut in Popesti-Leordeni, care a demarat operatiunile complete la inceputul acestui an. Mega Image furnizeaza deja cele mai inalte standarde de siguranta alimentara, calitate si prospetime, acum alaturi de o solutie de distributie mai eficienta si mai productiva pentru furnizorii sai parteneri.
Pe langa facilitatile logistice, Mega Image isi va intari colaborarea in domeniile mercantizarii si initiativelor comerciale cu toti furnizorii sai, ce fac parte din sortimentatia magazinelor, precum si cu furnizorii locali ce dezvolta produse sub marcile proprii din portofoliu. Mega Image va continua sa sustina furnizorii locali pentru a pune la dispozitia clientilor produse specifice romanesti sub marca proprie Gusturi Romanesti.
Campanii inovative de marketing, precum "Comorile Oceanelor", au ca scop recompensarea clientilor fideli.
Continuarea implementarii conceptului Mega Image si dezvoltarea formatului Shop&Go ofera perspective pozitive de atragere de noi clienti. Realizarea primilor pasi, inca din 2010, in modelul operational de parteneriat (rezervat pentru Shop&Go) va permite ca noi parteneri sa se alature Mega Image si va da oportunitatea construirii de parteneriate de tip win-win.
De asemenea, Mega Image se va angaja in facilitarea accesului clientilor la un trai mai decent prin asumarea unor noi initiative de imbunatatire a competitivitatii preturilor: pe langa toate eforturile realizate in ultimii doi ani de a repozitiona Mega Image ca unul din cei mai competitivi jucatori din piata pe segmentul preturilor, se vor lua noi initiative de scadere suplimentara a preturilor la categoriile de produse proaspete si pe segmentul marcilor proprii.
2012 va insemna si accelerarea initiativelor din domeniul cresterii sustenabile, in special pe arii precum alimente sanatoase, dezvoltarea angajatilor si protectia mediului.
Strategia New Game Plan a Delhaize Group va sustine dezvoltarea Mega Image si a initiativelor sale, ceea ce va face din Mega Image unul din jucatorii activi in dezvoltarea economiei Romaniei prin dedicarea unor investitii specifice in operatiunile de retail, cat si prin angajarea a sute de persoane in urmatorii ani.
Fondata in 1995, Mega Image este cel mai mare lant de supermarketuri din Romania cu o retea ce cuprinde 116 de supermarketuri in Bucuresti, Constanta, Ploiesti, Brasov si alte orase, sub marcile Mega Image (103) si Shop&Go (13).
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro