MasterCard premiaza cele mai bune programe co-branded europene

septembrie 29, 2008

MasterCard Europe a anuntat castigatorii premiilor europene pentru carduri co-branded, editia 2008. Ceremonia de decernare a premiilor a avut loc in timpul celei de-a noua conferinte MasterCard pentru programe de afinitate si co-branding, care s-a desfasurat in Malta.

Conferinta de la Malta a reunit aproximativ 200 de reprezentanti ai institutiilor financiare si ai comerciantilor parteneri MasterCard si a vizat discutarea principalelor tendinte pe piata europeana a produselor co-branded. Printre acestea se numara segmentarea avansata a clientilor finali, ghiduri optimizate de emitere instant si adoptarea celor mai recente tehnologii contactless, cum ar fi MasterCard® PayPass™, pentru fidelizarea clientilor si cresterea beneficiilor pentru banci si comercianti.

Andrea Scerch, General Manager European Product and Retail Solutions, MasterCard Europe a declarat: "Discutiile care au avut loc in timpul conferintei subliniaza din nou modul in care cardurile co-branded pot crea parteneriate avantajoase atat pentru banci, cat si pentru retaileri si posesorii de carduri. Istoricul nostru ca lider in acest domeniu arata clar cum programele co-branded imbogatesc experienta utilizatorului cu mijloacele de plata electronica si consolideaza loialitatea sa fata de partenerii nostri, fie ca e vorba despre supermarket-uri, magazine generale, magazine de moda sau de electrocasnice, linii aeriene, hoteluri sau furnizori de servicii de comunicare."

Din juriul care a desemnat programele castigatoare ale premiilor europe MasterCard pentru carduri co-branded au facut parte si Bob Hand, Managing Director al Affinity Solutions Ltd, o companie de consultanta privind parteneriatele de marketing si Alan Leach, Director si Co-Founder al Finaccord, o campanie de cercetare privind programele de afinitate si parteneriatele dintre serviciile financiare europene.

Programele castigatoare ale premiilor europene MasterCard pentru carduri co-branded sunt:

Cea mai buna lansare / cel mai bun program de conversie a unui card - Lufthansa Miles & More Card, Germany

Unul dintre cele mai populare programe de tip frequent flyer din lume, Lufthansa Miles & More este, de asemenea, cel mai popular card co-branded din Germania, cu peste 420.000 de carduri si cu un volum de tranzactii care depaseste de cinci ori media de cheltuieli per card. In 2008, Lufthansa si Deutsche Kreditbank AG/Bayern Card Services au convertit produsul lor co-branded premium intr-un card MasterCard. Noul card este dotat cu tehnologia MasterCard PayPass, asa incat clientii Lufthansa sunt primii posesori de carduri din Germania care pot efectua plati contactless oriunde in lume.

Cea mai buna lansare - AK Bank, Wings Card, Turcia
Programul Wings Card de la AK Bank a fost lansat in 2007 si vizeaza clientii de business si pe cei cu venituri peste medie, oferind o platforma de plata cu doua programe de loialitate - unul de colectare a milelor si un altul, bazat pe chip, de rambursare de numerar.

Cele mai bune performante in utilizare si extindere - Statoil SEB Kort - Suedia
Statoil a introdus doua tipuri de carduri, Blue si Gold (pentru peste 1.200 litri cumparati) acordate in functie de utilizare. Cardul Statoil ofera o serie de avantaje, de la reduceri la achizitionarea de combustibil la rambursare de numerar.

Cea mai buna tehnologie - multiavantaj - MBNA Manchester City, UK
MBNA impreuna cu MasterCard si partenerii Fortress GB, Gemalto si Altair Financial Services au colaborat cu clubul de fotbal Manchester City pentru emiterea unui program pilot de card care functioneaza pe mai multe nivele. Cardul Manchester City FC MasterCard are incorporata tehnologia PayPass si permite efectuarea de plati contactless, acces pe stadion si stocarea datelor membrilor.

Cea mai buna tehnologie - plati - Garanti Bank, Turcia
Garanti Bank a lansat programul Bonus Trink folosind tehnologia contactless MasterCard's PayPass, la sfarsitul lui iulie 2006. Cardul a fost o premiera pentru Turcia si pentru Europa. Produsul incurajeaza folosirea cardurilor de credit pentru sume mai mici si este considerat a fi o metoda de plata de baza pentru clienti.
Programul Bonus Trink lansat de Garanti este o dezvoltare creativa a popularului program de fidelizare, Bonus card. Bonus Trink a strans un numar mare de utilizatori, oferind metode interesante de folosire a tehnologiei si de efectuare a platilor (cu ajutorul unui Apple ipod Sticker, al unui breloc sau al unui ceas). In plus, a fost unul dintre primele programe in parteneriat cu automatele de Coca-Cola PayPass.

Pentru performantele obtinute de-a lungul intregii activitati - Cardurile Citibank EMEA
Cardurile Citibank EMEA au fost dezvoltate in parteneriat cu numerosi jucatori importanti din industriile cheie pentru co-branding. Din randul liniilor aeriene, parteneriatele Citibank includ noul card cu easyJet, dar si cardurile de traditie cu Emirates, Malev, Czech Airlines si bmi baby.

Juriul a acordat, de asemenea, mentiuni speciale pentru urmatoarele programe:

Cardul de asigurari Cetelem CPP - Cehia
Programul Aura CPP valorifica parteneriatul dintre Cetelem, lider pe piata de carduri de credit din Cehia, si CPP, o mare companie de asigurari ceha, specializata pe asigurari auto. Cardul ofera un program de bonusuri multifunctionale, special pentru conducatorii auto.

Cardul Citibank easyJet - Marea Britanie
Programul easy123 scheme rasplateste posesorii de card pentru toate tranzactiile si acorda un bonus mai substantial pentru tranzactiile cu easyJet. Bonusurile pot fi valorificate automat, iar posesorii de carduri pot alege dintr-o gama larga de oferte promotionale (un zbor gratuit la activare, dublul numarului de puncte la lansare, premii acordate prin trageri la sorti). Pentru easyJet, parteneriatul permite companiei sa consolideze loialitatea clientilor si sa-si diversifice ariile de activitate.

Cardul Nordea Stockmann - Finlanda
Cardul Stockmann MasterCard lansat de Nordea este unul dintre cele mai creative produse din regiunea nordica. Rezultat al colaborarii dintre doi parteneri puternici pe piata finlandeza, Stockmann si Nordea, cardul este combinat, fiind primul produs din Europa care ofera posesorului de card posibilitatea de a alege intre o tranzactie pe debit si una pe credit, chiar la momentul efectuarii tranzactiei. Cardul este disponibil pe doua nivele, Standard si Exclusive.

# # #
Despre MasterCard Europe
MasterCard Europe administreaza afacerea MasterCard Worldwide in Europa. Avand sediul central in Waterloo, Belgia, MasterCard Europe este prezenta in 51 de tari europene, organizate administrativ in trei zone care includ Zona Unica de Plati Euro (SEPA), pietele mature si pietele aflate in dezvoltare din Europa. Prin intermediul retelei sale de birouri locale, MasterCard Europe intelege si vine in intampinarea diverselor nevoi ale clientilor din diferitele piete din Europa, permitandu-le sa realizeze afaceri asa cum isi doresc.

Prin intermediul MasterCard Worldwide, MasterCard Europe ofera clientilor si consumatorilor sai din Europa acces la servicii de plata din intreaga lume. MasterCard Worldwide promoveaza comertul global, oferind o legatura economica esentiala intre institutii financiare, companii, posesori de carduri si comercianti, in intreaga lume. In tripla sa calitate de francizor, procesator si consilier, MasterCard dezvolta si sustine solutii de plata, proceseaza peste 18 miliarde de tranzactii in fiecare an si ofera analize specializate si servicii de consultanta catre institutiile financiare care ii sunt cliente si catre comercianti. Prin intermediul marcilor sale MasterCard®, Maestro® si Cirrus®, MasterCard ofera servicii clientilor si companiilor din peste 210 tari si teritorii.

Pentru mai multe informatii, va rugam sa accesati: www.mastercardworldwide.com.

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro