Cum ar trebui specialistii de marketing si advertising sa infrunte noile realitati economice pentru a atinge succesul cu campaniile lor?
Constransi sa faca astazi mai mult cu mai putin, specialistii din industria de profil trebuie sa raspunda acum provocarii de a dezvolta campanii eficiente, prin reinventarea vechiilor strategii si orientarea catre noi solutii de comunicare.
Cea de-a doua editie a conferintei Marketing 360 va oferi o perspectiva inovativa, practica si onesta a principalelor dificultati si provocari curente din industria locala de marketing & advertising.
Practicieni locali recunoscuti sunt invitati sa ofere solutii concrete prin care companiile pot creste eficienta campaniilor de marketing si identifica noi oportunitati de crestere pe o piata competitiva, in care bugetele sunt tot mai restranse, iar mizele tot mai ridicate.
Panelul de vorbitori ii va reuni pe Manuela Necula (CEO, Ogilvy Group Romania), Shachar Shaine (President URBB & Carlsrom Beverage), Aneta Bogdan (Managing Partner, Brandient), Mihai Ghyka (Eisenhower Fellow 2009), Bogdan Naumovici (Creative Director, 23 Communication Ideas), Cosmin Alexandru (Founder, Brandivia) Tzafir Granat (Marketing Vice-president, Muller Romania), Grant McKenzie (Marketing Vice-President, Ursus Breweries), Steve Clay (Executive Creative Director, Lowe & Partners Romania), Shuja Shaikh (Managing Partner, Kubis Interactive), Eusediu Margasoiu (Partner, The Network Ltd), Mugur Patrascu (Managing Partner, iLeo), Sorin Psatta (Integrated Communication Director, BBDO Romania), Serban Alexandrescu (Co-founder, Headvertising), Razvan Matasel (Managing Partner Arsenoaiei & Matasel), Stefan Stroe (Strategic Planning Director, Grey Worldwide Romania), Alin Zainescu (Partner, StatusPimp), Dan Virtopeanu (General Manager, Voxline), Razvan Tirboaca (Co-Founder, AdCaptcher), Adrian Alexandrescu (Managing Partner, Interactions) etc.
Timp de o zi, participantii vor descoperi in cadrul unor sesiuni interactive, strategii pentru optimizarea bugetului si a mixului de canale media (ce sa tai, ce sa pastrezi, ce sa cresti); solutii de marketing la viteza new media: cum comunici eficient si cu costuri reduse; bune practici in revitalizarea brandului si consolidarea pozitiei pe piata; abordari si idei inovative pentru fidelizarea clientilor si motivarea consumatorilor sceptici; solutii pentru cresterea interactivitatii campaniilor cu ajutorul strategiilor de mobile web marketing etc.
La final, evenimentul va gazdui Marketing Arena, o sesiune speciala, in care 7 practicieni din industria de advertising au la dispozitie 10 minute pentru a prezenta o idee proprie de marketing, in fata audientei si a unui juriu format din cunoscuti specialisti locali de marketing. Juriul va desemna cea mai inspirata idee, iar cei prezenti vor avea posibilitatea sa isi sustina favoritii prin intermediul unui sistem de vot prin SMS.
Cei 7 specialistii care au raspuns provocarii sunt Dan Petre (Managing Partner, D&D Research), Stefan Chiritescu (Head of Planning, Graffiti BBDO), Teodor Cucu (Head of Strategy, GMP), Claudiu Dobrita (Creative Director, Grey Worldwide Romania), Lorand (Boti) Balint (Head of Brand Communication, Leo Burnett Romania), Bogdana Butnar (Managing Director, MRM Worldwide Romania) si Bogdan Manea (Managing Partner & Creative Director, Brightness).
Ne-am propus prin cea de-a doua editie Marketing 360 sa aducem in aceeasi zi si in acelasi loc o parte dintre cei mai buni specialisti de pe piata locala, intr-un eveniment orientat pe solutii concrete si strategii solide pentru realitatea pietei de astazi afirma Cristian Manafu, Managing Partner, Evensys.
Detalii complete despre eveniment sunt disponibile la www.marketing360.ro
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro