Marius de la Datina a incercat homarii in Zanzibar

ianuarie 30, 2013

A defilat prin insula cu un tricou pe care era imprimat chipul lui Mihai Viteazul

Marius China, liderul trupei Datina, a inceput anul cu o binemeritata vacanta in Zanzibar. Timp de zece zile, artistul s-a relaxat in decorul exotic oferit de continentul african. A facut blue safari, s-a intalnit cu delfinii, a stat mult la plaja si a mancat pentru prima data homari. “M-am simtit foarte bine in Zanzibar. M-am super relaxat si abia asteptam sa fac acest lucru pentru ca am muncit foarte mult anul trecut si am cantat peste tot. Asa ca mi-am permis acum sa ma destind. Am experimentat blue safari (adica safari pe apa), am facut snorkeling, am vazut delfinii in mediul lor natural, am luat un pranz traditional pe o insula superba, unde am mancat multe fructe de mare si am gustat pentru prima data din homari. Chiar mi-au placut! Cel mai mult m-a incantat ca am vizitat casa lui Freddy Mercury, care acum s-a transformat in hotel, dar si copiii de culoare care erau foarte draguti si prietenosi. Am vizitat si o ferma de condimente si ghidul ne-a dat sa mirosim o frunza din care este facuta esenta principala pentru celebrul parfum “Chanel No 5…”, povesteste cantaretul. Mai mult, in plimbarile lui prin Zanzibar, Marius China din trupa Datina a etalat un frumos tricou pe care era imprimat chipul lui Mihai Viteazul. “Ma gandesc deja la urmatoarea destinatie de vacanta pentru anul viitor. Cu siguranta voi alege o locatie la fel de primitoare si exotica!”, a mai spus artistul.

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro