Marca de Top, emisiunea radio a publicitarilor

Începând din septembrie, Marcă de Top – emisiunea radio a pieţei de publicitate – se transmite în fiecare vineri de la ora 15:00 la 15:30, numai la Radio Total, fiind o idee care a prins contur la iniţiativa ARBOmedia.

În fiecare vineri, un reprezentant din rândul partenerilor care lucrează în agenţiile de media şi publicitate este prezent în emisiune cu propriul top de melodii, fiind rugat ca atunci când alege o piesă muzicala, să dezvăluie motivele pentru care a ales-o.

Muzica este doar un mijloc, comunicarea este scopul, iar ideea de a realiza o astfel de emisiune a pornit tocmai de la comunicare.

La bază se află o concluzie desprinsă în urma evenimentului organizat de ARBOmedia în luna iunie 2005, ARBOmedia Annual (re)Source, dedicat pieţei de media şi publicitate.

Observaţia a fost aceea că, în timp ce vorbitorii şi participanţii provenind din zona conţinutului media, prezenţi la eveniment, s-au lansat cu patos în dezbateri, cei din zona business au fost mai rezervaţi.

“Tocmai noi, cei care activăm în industria comunicării, comunicăm mai puţin – pare paradoxal, deşi, spune o vorba din popor, şi croitorul umblă cu paltonul rupt, iar cizmarul merge cu pantofii dezlipiţi …
Poate că, uneori, venind la emisiune vinerea şi împărtăşind din planurile noastre pentru weekend, ne vom da seama că vrem să mergem spre aceeaşi destinaţie, sau la acelaşi film, sau în acelaşi club, şi astfel să ajungem ca, în weekend, să petrecem… şi alături de colegi de breaslă! Este doar o posibilitate, dar credem că e posibil mult mai mult, dacă, începându-ne împreună weekend-ul vinerea la ora 15.00 – un pic mai devreme decât alţii, intrăm în acest joc.“ a spus Şerban Ciuscă, Managing Director ARBOmedia.

“Spune-mi ce muzică asculţi, ca să-ţi spun cine eşti! Fără să-i cunosc, oamenii din publicitate ştiu pe ce butoane să apese pentru a mă determina să cumpăr, dar de această dată, apăs şi eu pe un singur buton, pentru a-i determina să vorbeasca şi să iasă la lumină. Fiecare cu puterile lui !” spune Alina Dimitriu, realizatoarea emisiunii Marcă de Top.

Parteneriatul dintre ARBOmedia şi Radio Total a fost încheiat la data de 1 august a.c., regia fiind desemnată vânzător exclusiv al spaţiului de publicitate al staţiei.