Manual de branding, cea mai recenta carte a expertului international in branding, Wally Olins, a aparut in Romania la editura Vellant.
Wally Olins explica in stilul direct, caracteristic celui mai experimentat profesionist al brandingului si identitatii corporatiste din lume ce este brandingul, cum este creat, cum este facut sa functioneze si cum este sustinut. Sunt atinse toate aspectele procesului, de la dezvoltarea ideii specifice, crearea numelui si designul logoului la lansarea si managerierea unui program de branding de succes. Pas cu pas, Olins ne conduce de-a lungul liniei de asamblare a unor branduri celebre precum Apple in Statele Unite, Mitsubishi in Japonia, Repsol in Spania, Daimler in Germania sau Lloyds in Marea Britanie.
Multi vorbesc despre branding, dar foarte putini stiu cum se face. Wally Olins ne prezinta, din perspectiva unui adevarat cunoscator, regulile de baza pentru succesul in branding in secolul al XXI-lea. Pe cat de inspirat, pe atat de practic, Manualul de branding este o lectura obligatorie pentru oricine este interesat de domeniul identitatii corporatiste si al brandingului.
WALLY OLINS este unul dintre cei mai respectati si experimentati profesionisti in domeniul identitatii corporatiste si al brandingului. Presedinte si co-fondator al firmei Saffron Brand Consultants, Olins a oferit consultanta in branding atat companiilor comerciale de top, precum 3i, Renault, Repsol, BT, Volkswagen, Tata si Lloyd's Londra, cat si unor tari precum Portugalia si Polonia.
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro