Managementul comunicarii in situatii de criza

iunie 5, 2009

Nu toate situatiile de criza omoara. O astfel de situatie insa poate ameninta reputatia fara a ameninta neaparat existenta companiei sau a persoanei in cauza. Cu toate acestea, problema fundamentala ramane intr-o astfel de situatie intotdeauna aceeasi si se rezuma la o serie de intrebari dificile:

Ce s-a intamplat?
Cine este responsabil?
Ce va spune compania mea?
Cat de devreme am stiut de acesta situatie?
Ce vom face?

Orice organizatie este vulnerabila in fata crizelor. Epoca in care companiile pot sa adopte politica strutului a apus de multa vreme. Este alegerea oricarei companii sa adopte aceasta politica, dar stakeholder-ii vor sanctiona prompt un astfel de comportament. Ei nu vor fi nici intelegatori si nici iertatori pentru ca din ce n ce mai multi au vazut ce s-a intmaplat cu companii precum Briggestone, Enron, Shell si multe altele precum si in cazul evenimentelor precum Uraganul Katarina.

Modulul Managementul comunicarii in situatii de criza organizat de ASEBUSS - EXEC-EDU iti raspunde la intrebarile de mai sus ajutandu-te sa comunici corect, eficient, si, nu in ultimul rand etic, orice posibila situatie de criza in organizatia in care lucrezi .

Perioada: 17 iunie - 7 iulie

Teme
Managementul Crizei
Relatia cu stakeholder-ii
Relatia cu mass media in situatii de criza
Purtatorul de mesaj in situatii de criza
Simulare interviu filmat pe studiul de caz din sesiunea anterioara
De-briefing interviuri

Lector: Cristina Hanganu (cu o experienta de 15 ani in domeniul comunicarii si PR-ului)

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro