Luxury Show 2006

Lux, stil, bun gust, strălucire şi rafinament. Aceasta va fi atmosfera la ROMEXPO în perioada 7-10 decembrie 2006.

Gazdele Luxury Show
ROMEXPO şi EUROEXPO, organizatori, anunţă desfăşurarea Luxury Show, un eveniment fără precedent în România şi unic prin faptul că pune în competiţie şi poziţionează mărcile premium şi de lux existente pe piaţă în acest moment.

Decoruri fastuoase
Luxury Show este mai mult decât un târg al produselor de lux, este un spectacol în sine. Decorurile pregătite de organizatori desăvârşesc o adevărată scenă, cu reflectoare şi cortină, aşa cum orice produs de lux are nevoie pentru a fi perfect pus în valoare

O idee strãlucită
Evenimentul are la bază conceptul ‘constelaţia rafinamentului’, o împletire fericită între cele două tipuri de ‘vedete’ prezente la Luxury Show: produse de lux şi invitaţi speciali. Ambele elemente principale ale acestei manifestări vor fi prezenţe constante pe tot parcursul desfăşurării evenimentului: vedete care prezintă produse de lux, dar şi mărci renumite care vor seduce, cu siguranţă, invitaţii – VIP-uri din diverse domenii, oameni de succes, lideri de opinie şi jurnalişti de top.

Produse de lux rafinate
Tematica Luxury Show va fi împărţită în cinci secţiuni principale:

Home & Design – mobilier, decoraţiuni interioare, sanitare, cristale, imobiliare
Motorshow – automobile, motociclete, ambarcaţiuni, aviaţie
Trend Fashion – îmbrăcăminte, încălţăminte, cosmetice-parfumerie, ceasuri, accesorii
Hi End – electronice, electrocasnice, IT&C, gadgets
Leisure & Pleasure – băuturi alcoolice şi nealcoolice, tutun, cafea, delicatese culinare, cluburi, baruri, cazinouri, restaurante, sport, spa, hoteluri, vacante, arte, antichităţi, publicaţii de profil

Luxury Show se adresează tuturor celor care iubesc viaţa, o trăiesc din plin şi îşi doresc mereu mai mult.

Până la data de 30 mai 2006, vom transmite oferta de participare firmelor din domeniu.