Luni si marti (18 - 19 mai) vor avea loc, la Palatul Parlamentului, prezentarile echipelor finaliste la cea de-a IX-a editie a Olimpiadelor Comunicarii, cea mai importanta competitie nationala pentru tinerii care isi doresc o cariera in Advertising, Relatii Publice sau Comunicare Politica. Angajatorii care sunt in cautarea celor mai performanti juniori sunt invitati sa ii vada intr-o demonstratie pe viu pe cei 225 de concurenti.
Prezentarile sunt ultima etapa a editiei din 2009 a Olimpiadelor Comunicarii. Finalistii, grupati in echipe de cate cinci membrii, au avut la dispozitie doua saptamani pentru a realiza campanii de comunicare pentru clienti reali. Acestia, in functie de proba, au fost: branduri comerciale, companii, oameni politici, ministere sau alte institutii publice.
In cadrul evenimentelor de luni si marti, echipele isi vor prezenta strategiile in fata publicului si a unor jurii care totalizeaza peste 75 de profesionisti consacrati din industria de comunicare. La fiecare proba, prezentarea unei echipe va fi precedata de o interventie explicativa a clientului pentru care a lucrat aceasta. De aceea, evenimentele sunt si o buna oportunitate de a-i cunoaste mai bine si de a intelege nevoile de comunicare ale celor mai importanti clienti de pe piata romaneasca.
Prezentarile vor incepe luni, 18 mai, de la ora 10:00, cand vor urca pe scena concurentii de la Proba de Comunicare Politica. Acestia au avut de realizat campanii de imagine pentru 10 politicieni: Roberta Anastase, Adriana Saftoiu, Victor Ponta, Bogdan Olteanu, Titus Corlatean, Ramona Manescu, Attila Korodi, Corina Cretu, Bogdan Ciuca si Valeriu Zgonea. Detaliile despre echipele de la aceasta proba si despre temele pe care le-au primit pot fi vazute pe site-ul competitiei, la adresa: http://www.olimpiadelecomunicarii.ro/echipe/2009/comunicare-politica.html
Tot luni, de la ora 14.30 este randul echipelor de la Proba de Relatii Publice sa prezinte campaniile pe care le-au realizat pentru \'clientii\' lor: Tuborg Romania, Carptacement Holding, Petrom, BitDefender, Kaspersky Lab, RBS Romania, BCR, Raiffeisen Bank, Impact SA, Recolamp, Fundatia Sensiblu, Coca Cola HBC si Nutline. Detalii despre brief-uri pot fi vazute la adresa: http://www.olimpiadelecomunicarii.ro/echipe/2009/relatii-publice.html
A doua zi de Prezentari Publice, marti, 19 mai, va debuta de la ora 10.00 cu Proba de Advertising. Echipele de la aceasta proba vor prezenta campaniile pe care le-au realizat pentru: Tuborg, Radio ZU, Petrom, RBS Romania, Gillette, Jack Daniel’s, Recolamp, Jurnalul National, Strategic.ro, Revista BIZ si Kudika. Detalii despre echipe si despre brief-uri pot fi vazute la adresa: http://www.olimpiadelecomunicarii.ro/echipe/2009/advertising.html
De la ora 15.00, vor urca pe scena echipele de la Proba de Comunicare Institutionala. Acestea au realizat campanii de marketing social pentru 11 clienti institutionali: Ministerul Mediului, Ministerul Educatiei, ANOFM, Ministerul Culturii, ANAT, Ministerul Administratiei si Internelor, Eco-Rom Amblaje, Politia Romana, Ministerul Tineretului si Sportului, ANCOM si Asociatia Berarii Romaniei. Detalii despre echipe si despre brief-uri pot fi vazute la adresa: http://www.olimpiadelecomunicarii.ro/echipe/2009/comunicare-institutionala.html
Alte informatii despre programul evenimentelor de saptamana urmatoare si despre participare pot fi gasite la adresa: www.olimpiadelecomunicarii.ro/evenimente.html.
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro