Situație paradoxală pe litoral, unde cele mai vizitate stațiuni, Constanța și Mamaia au rămas fără obiective turistice. În paragină de ani de zile, aproape toate atracțile turistice au fost închise pe termen nelimitat, iar vizitatorii sunt nevoiți să se mulțumească doar cu plimbări pe plajă sau faleză. Cele 3,5 milioane de lei colectați anul trecut din taxa turistică au fost cheltuiți pe publicitate și pe concursuI de creație a logo-ului Constanța – Mamaia.
Pentru cele mai recente știri:
https://euronews.ro/
Abonați-vă la canalul nostru de Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCbATDExtWstHnwWELZnXNZA
Urmăriți-ne și pe Social Media:
https://whatsapp.com/channel/0029VaCnS0e4Y9luISUdOk1n
Tweets by euronewsro
https://www.facebook.com/ro.euronews
https://www.instagram.com/euronews_romania
@euronews.romania
Sursa: Youtube / Euronews Romania
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro