LG a incheiat parteneriatul cu alte noi agentii pentru consolidarea brandului global

decembrie 19, 2007

LG Electronics (LG), jucator major si unul din liderii in materie de inovatie tehnologica din domeniul electronicelor, a incheiat parteneriatele la nivel global cu noi agentii pentru dezvoltarea strategiei media, pentru distributia de retea si pentru servicii de creatie la nivel local, precum si pentru servicii de marketing digital si on-line. Cele trei noi agentii selectate sunt MindShare, din Grupul WPP Communications; Y&R Worldwide, din acelasi grup; si Publicis Modem din Grupul Publicis Communications.
Tot in aceasta luna, compania a ales agentia londoneza Bartle, Bogle, Hegarty (BBH) pentru dezvoltarea strategica si creativa a comunicarii globale de marketing.
Cele patru agentii selectate vor lucra indeaproape pentru a ajuta compania sa-si alinieze la nivel global calitatea comunicarii de marketing atat pentru toate diviziile cat si pentru toate zonele geografice. Reprezentantii agentiilor selectate s-au intalnit in Seul pentru a primi directiile de actiune in cadrul noului parteneriat la nivel global.
Dermot Boden, numit recent Chief Marketing Officer al LG a aprobat recent agentiile selectate. Numirea d-lui Boden, care a ocupat anterior functia de presedinte al Pfizer Inc.'s pentru regiunea Asia de Nord-Est, se inscrie in eforturile de branding global si de marketing ale companiei.
Cele patru agentii vor incepe imediat colaborarea globala, primele campanii urmand a fi lansate in primavara anului 2008.

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro