Nelipsita de la evenimentele importante din cosmetica profesionala, Beauty One a participat pe 6-8 mai 2011 la Cosmobeauty, o expozitie care a atras un numar impresionant de vizitatori inca de la prima editie.
Beauty One a pregatit vizitatorilor numeroase surprize, incepand cu standul deosebit si complet, demonstratiile oferite pe scena si cele doua lansari: CHI, cel mai iubit brand din America si exclusivistele produse SPA, Pevonia Botanica.
Demonstratiile de pe scena de la Sala Palatului au captivat audienta. Primul moment a constat in prezentarea celui mai nou si mai relaxant tratament de la Bruno Vassari, Senses, care contine un masaj exotic specific: Lomi Lomi.
In cea de-a doua zi de expozitii, echipa Beauty One a uimit printr-un show complex de hair styling si make up realizat cu ajutorul cunoscutelor produse label.m si PARISAX Professional. Tot atunci a avut loc si o demonstratie cu Eximia, Revolutia in slabirea profesionala.
Insa cele care au atras cel mai mult atentia au fost cele doua branduri noi din portofoliul Beauty One. Cu ocazia expozitiei a fost introdus pe piata profesionala de beauty din Romania CHI, cel mai iubit brand din America, cel care a brevetat primul sistem de colorare a parului fara amoniac. Apartinand grupului Farouk Systems, ale carui produse sunt folosite in peste 100 de tari din intreaga lume, noul brand a trezit interesul vizitatorilor, afland ca ele sunt utilizate de celebritatile de la Hollywood.
De asemenea, a avut loc relansarea Pevonia Botanica, lider international al produselor SPA, cu ingrediente 100% organice si fara parabeni. Fiind vorba de ... » citeste tot comunicatul pe LivePR.ro - Lansari Beauty One la COSMOBEAUTY 2011
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro