Httpool Internet Marketing, retea internationala de publicitate interactiva full service cu cea mai rapida expansiune din Europa centrala si de est, lanseaza Httpool Romania.
Httpool Internet Marketing are sediul central la Viena si opereaza 7 filiale locale in Europa Centrala si de Est, avand parteneriate puternice in SUA, Asia si Rusia. Reprezinta peste 1100 publisheri si serveste peste 1 miliard de afisari lunar.
"Misiunea noastra este sa crestem potentialul de venituri al editorilor online si sa imbunatatim eficienta publicitatii online in Europa si global. Romania este o piata foarte importanta pentru regiunea centrala si est-europeana. Venim in Romania cu multe servicii cu valoare adaugata, de folos atat pentru editori dar si publicitari", spune Timotej Gala, CEO Httpool Internet Marketing.
Httpool aduce in Romania o oferta completa in domeniul marketingului online, sustinuta de 8 ani de experienta internationala.
"Piata de publicitate online din Romania se dezvolta si se profesionalizeaza. Daca pana anul acesta, fata de alte tari din regiune, mai aveam mult de recuperat, de-acum este o tendinta normala ca piata sa devina un punct de interes pentru marile retele europene de publicitate online. Httpool Romania isi propune sa contribuie la profesionalizarea pietii, la diversificarea ofertelor existente. Httpool investeste in piata din Romania, avand planuri de dezvoltare pe termen lung, asa cum ii sta bine unei piete care incepe sa se maturizeze", declara Bianca Vlaston, country manager Httpool Romania.
Prezenta puternica europeana va permite Httpool sa aduca campanii de publicitate regionale pe site-urile romanesti, atragand astfel bugete internationale aditionale pentru piata romaneasca de online.
"Editorii online romani raman anual cu 2/3 din spatiul de publicitate nevandut. Publicitarii romani isi doresc variante eficiente de atingere a publicurilor fiecarei campanii. In acest context, Httpool isi propune sa ajute editorii online, prin extinderea fortei de vanzari la nivel european, prin introducerea site-urilor intr-o platforma performanta de vanzari", spune Laurentiu Pop, deputy managing director Httpool Romania.
Httpool introduce de asemenea tehnologii noi si metode aditionale de publicitate online, alaturi de formatele clasice si deja obisnuite pentru publicitarii romani. Acestea ii vor ajuta si pe publisheri sa-si monetizeze mai bine spatiul de publicitate, sa-si creasca veniturile.
Pentru publicitari Httpool aduce in plus un portofoliu select de site-uri internationale prin care pot stabili puncte de contact aditionale cu publicurile lor.
De asemenea va pune la dispozitia publicitarilor romani intregul spectru de oportunitati de media si marketing online. "Avem nevoie de mai multa eficienta in strategiile online. E timpul sa imbinam toate tipurile de campanii: de la brand awareness la "performance" (modele de cost per mille, cost per click, cost per action), de la bannere clasice la publicitate contextuala sau marketing direct", adauga Laurentiu Pop.
Httpool intentioneaza sa se pozitioneze ca un punct central de acces pentru orice fel de campanii online, ajutandu-i pe advertiseri sa-si indeplineasca mai eficient obiectivele de comunicare.
Bianca Vlaston are o experienta de 8 ani in marketingul online, lucrand pentru agentii de dezvoltare web si publisheri. In ultimii 4 ani a fost deputy managing director EurActiv.ro, filiala din Romania a portalului de politici si afaceri europene EurActiv, pentru ca apoi sa preia si functia de Marketing Manager HotNews.ro, cel mai cunoscut site de stiri din Romania.
Laurentiu Pop a lucrat la Initiative Media, agentie de media de top din Romania, unde a ocupat pozitia de New Media Manager si a realizat campanii de comunicare online pentru clienti precum Orange, BMW, Raiffeisen Bank, Johnson&Johnson, etc. Anterior a lucrat 3 ani la ARBOmedia, una dintre cele mai mari regii de vanzari din Internetul romanesc.
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro