„Raportul calitate-pret de care aveti nevoie!†nu este doar un motto pentru Lancom Distribution si prin aceasta campanie importatorul de articole HoReCa doreste sa fie un real sprijin pentru partenerii sai. Prin campanie se doreste incurajarea unitatilor de alimentatie din Romania sa investeasca in echipamente si accesorii profesionale de calitate.
„Relatiile cu furnizorii si cu clientii nostri sunt bazate pe incredere si respect reciproc. Reusitele partenerilor nostri sunt si reusitele noastre iar pentru a veni in sprijinul lor, mai ales ca se apropie si Pastele, am initiat aceasta campanie. Prin oferirea voucherelor dorim sa incurajam hotelurile, restaurantele, pensiunile dar si celelalte unitati sa-si faca planuri si sa-si permita mai usor achizitionarea de echipamente si accesorii profesionale de bucatarie â€, afirma George Ionita, director general al Lancom Distribution.
Permanent Lancom Distribution a acordat o atentie sporita nevoilor in materie de produse ale partenerilor de afaceri dar si posibilitatilor lor financiare. Premiera pe piata HoReCa din Romania, campania „La noi iepurasul vine mai devreme!†ofera sansa obtinerii unui discount garantat, fara nicio alta conditie sau constrangere in afara plasarii unei comenzi in perioada campaniei si a respectarii prevederilor din regulament.
„In contextul crizei economice puterea de cumparare a scazut iar politica referitoare la preturi a Lancom Distribution s-a dovedit foarte utila. Dintotdeauna am urmarit imbinarea ideala intre calitatea, functionalitatea si pretul produselor importate si am evitat investitiile consistente care ar fi putut duce la cresterea preturilorâ€, a mai adaugat directorul general al Lancom Distribution.
Conform regulamentului acestei campanii, toti clientii eligibili care vor achizitiona in perioada ... » citeste tot comunicatul pe LivePR.ro - Lancom Distibution lanseaza o campanie unica pe piata ...
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro