Kaspersky Lab isi extinde prezenta in retail prin parteneriatul cu reteaua de magazine Domo

iulie 20, 2009

Incepand din aceasta luna, solutiile de securitate Kaspersky Lab vor fi disponibile in magazinele Domo din intreaga tara. Acordul de parteneriat a fost incheiat pentru distributia produselor destinate utilizatorilor individuali, Kaspersky Antivirus 2009 si Kaspersky Internet Security 2009

"Domo reprezinta pentru noi un partener de retail strategic", a declarat Teodor Cimpoesu, Managing Director Kaspersky Lab Romania si Bulgaria. "Dupa ce am ajuns in doar doi ani locul al doilea in Statele Unite ale Americii, si suntem pe primul loc pe piete dificile ca Germania sau Spania, ne propunem o pozitie dominanta si pe piata din Romania. Un astfel de parteneriat strategic reprezinta un pas important in atingerea acestei pozitii, a completat Cimpoesu.

"Parteneriatul cu Kaspersky Lab face parte din strategia de sustinere a segmentului IT&C din portofoliul Domo, intregind oferta de produse si servicii ale companiei, si avand obiectivul de a satisface cerintele clientilor nostri din ce in ce mai educati si mai sofisticati in domeniu", a spus Daniel Scarlat, Division Manager IT&C Domo.

Sectorul de retail reprezinta un catalizator al vanzarilor, dupa cum demonstreaza experienta Kaspersky Lab din Franta, Italia sau Turcia. In acest sens, Domo este un partener important pentru definirea strategiei locale, fiind unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de IT, electrice si electrocasnice.
Eforturile de marketing ale Kaspersky Lab Romania se vor concentra in promovarea unor programe specifice, cu rolul de a aduce produsele companiei mai aproape de utilizatorii finali.

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro