Compania JT International Romania este primul investitor multinational de tutun care a investit pe piata romaneasca, in 1993, sub numele de R.J.Reynolds Tobacco si este de asemenea tot prima din aceasta industrie care a ales sa sustina financiar programe de responsabilitate si implicare sociala.
Astfel, compania JTI este recunoscuta pentru brandurile sale puternice si apreciata pentru veniturile impresionate pe care le aduce bugetului public, dar s-a remarcat totodata – fiind premiata in acest sens - pentru implicarea sa permanenta si sustinuta in viata comunitatii.
JTI Romania aniverseaza in aceasta luna 10 ani de la lansarea primului sau program social. Acesta a fost lansat in aprilie 1998 sub denumirea « Responsabilitate pentru Romania », beneficiarii fiind persoane varstanice, cu venituri modeste din sectorul 2 al Capitalei.
Initial a fost vorba despre un program-pilot, cu durata de trei luni, in cadrul caruia JTI Romania a oferit sprijin unui numar de 45 de varstnici care duceau o viata la limita subzistentei din pricina pensiilor foarte mici. Aceste persoane au fost inca de inceput selectate cu sprijinul autoritatilor locale.
Dupa trei luni, JTI a decis sa-si asume un angajament pe termen lung, fiind una dintre primele companii private care au desfasurat programe de asistenta sociala in Romania.
Programul “Reponsabilitate pentru Romania” presupune oferirea unei mese calde in fiecare zi, direct la domiciliul persoanelor asistate - Seniorii JTI, medicamentele si accesoriile medicale de care acestia au nevoie, haine, pachete festive si cadouri oferite de companie cu prilejul sarbatorilor. De-a lungul timpului, Seniorii JTI au beneficiat si de vacante pentru tratament in statiuni balneo-climaterice.
Programul s-a bucurat inca de la inceput de sustinerea autoritatilor locale, cu care JTI a demarat o colaborare eficienta si de durata. De altfel, acest program a stat la baza semnarii, in anul 2002, a primului parteneriat public-privat din Romania de colaborare in domeniul social, intre compania JTI Romania si Primaria Sectorului 2. In cadrul parteneriatului au fost dezvoltate si alte proiecte de interes public, cum ar fi Ambulanta Sociala, destinata persoanelor ce se afla in situatii de risc social si care necesita interventie medicala de urgenta.
Programul “Responsabilitate pentru Romania” a fost recunoscut si apreciat la nivel national, fiind distins pana acum cu numeroase premii, acordate de catre mass-media, organizatii non-guvernamentale si autoritati.
De zece ani JTI continua sa se implice activ in viata comunitatii, desfasurand mai multe programe destinate categoriilor sociale defavorizate.
JTI produce marci de tigarete recunoscute la nivel international, printre care Camel, Winston, Mild Seven, Salem, Benson&Hedges, Sobranie si Glamour. JTI are sediul general la Geneva (Elvetia), reprezentante in peste 60 de piete in afara Japoniei si desfasoara activitati de vanzare in mai mult de 120 de tari, avand aproape 23,000 de angajati.
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro