Jim Bagnola: Schimbarea, element central in perioade de criza

noiembrie 23, 2010

Trainer-ul international in leadership, Jim Bagnola, sustine miercuri, 24 noiembrie, workshop-ul "Leading Change Laugh Crisis" la Hotel JW Marriott.

Evenimentul se va desfasura intre orele 9:30 si 17:30 si este organizat de catre Human Performance Development International (HPDI), in colaborare cu The Investor si LEADERS Romania si cu sustinerea speciala a Lafarge, EximBank si CertInvest. Workshop-ul se adreseaza managerilor si antreprenorilor pentru care schimbarea este un subiect la ordinea zilei.

Workshop-ul va pune accent pe identificarea celor mai bune atitudini si strategii de schimbare organizationala. Participantii vor invata sa anticipeze in loc sa reactioneze, sa provoace in loc sa se apere si sa imbratiseze in loc sa se opuna folosindu-se de competentele cheie in managementul schimbarii, respectiv flexibilitate, adaptabilitate si rezistenta.

Jim si-a construit discursul pornind de la intrebari simple care stau la baza procesului de evolutie, precum "Cum identificam ce putem controla?", "Cum transformam situatiile necontrolabile in situatii folositoare?", "Care este impactul schimbarii asupra sanatatii individului si organizatiei?", "Cum identificam tiparele ce blocheaza evolutia organizatiei si cum invatam sa le schimbam?". Participantii vor afla raspunsul la aceste intrebari precum si la altele in cadrul evenimentului din 24 noiembrie.

Alaturi de Jim Bagnola, in cadrul panelului " Leadership romanesc versus Leadership Mondial ", s-au alaturat Dan Mocanu, Senior Executive Coach cu o indelunga experienta in consultanta de management, experienta academica si de corporatie, Catalin Ionescu, Senior Partner Eurocenter Management Network, Silviu Hotaran, GKTI Semper Human si Radu Manolescu, Managing Partner, K.M. Trust & Partners. In cadrul panelul se va discuta despre diferente intre leadershipul romanesc si cel international si despre cum se pot utiliza plusurile sau minusurile descoperite pentru a infrunta perioadele de criza.

Jim Bagnola are o experienta de peste 30 ani ca trainer, coach si consultant si este specializat in Leadership, Stress Management, Customer Service, Coaching Skills si Change Management. In prezent, Jim Bagnola este Senior Partner al firmei de consultanta "The Leadership Group" si figureaza in top 30 speakeri internationali in leadership, conform Leadership Gurus International, alaturi de John C. Maxwell, Tom Peters sau Stephen Covey.

Lista clientilor internationali ai lui Jim Bagnola include NASA, NATO, U.S. Department of Defense, Shell Oil Company, Philips Electronics, Motorola, 3M, General Motors, Siemens si multi altii.

HPDI este o companie romaneasca de consultanta, training si recrutare, care-l reprezinta pe Jim Bagnola de 10 ani in Romania. Jim Bagnola a vorbit in fata a mii de persoane si a peste o suta de companii mari si foarte mari din Romania precum Vodafone, Orange, Marriott, Hilton, Radisson, Siemens, Solectron, Flanco, LEADERS Romania, AIESEC, etc.

Mai multe informatii despre Jim Bagnola si despre workshop-ul "Leading Change Laugh Crisis" puteti afla accesand www.jimbagnola.ro.
 

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro