Google a facut una dintre cele mai mari schimbari realizate vreodata in algoritmii sai de cautare. Schimbarile realizate au afectat o serie de site-uri comerciale care s-au vazut declasate in rezultatele afisate de motorul de cautare, fapt care a determinat o scadere a vizitelor si, implicit, al tranzactiilor comerciale, relateaza money.cnn.com
Principalul scop al acestor schimbari este clasarea in funtie de calitatea continutului. Un continut calitativ si relevant pentru cautarile intreprinse de utilizator va avea prioritate in rezultatele afisate de Google. Cei de la Google doresc ca motorul de cautare sa fie folosit ca o sursa de informatii nu ca una de oferte comerciale.
Aceste schimbari ii vor determina pe proprietarii de site-uri sa dea o mai mare atentie continutului pe care-l posteaza. Pe langa oferta de produse si servicii, site-ul trebuie sa ofere informatii despre domeniul sau de activitate, prodsele/serviciile comercializate. Cu cat un site va oferi mai multe informatii relevante, cu atat va avea sanse mai bune de a fi clasat pe o pozitie buna in rezultatele motorului de cautare.
De obicei, modificarile care intervin la algoritmii de cautare sunt atat de subtile, incat utilizatorul nici nu le sesizeaza. De aceasta dat, insa, efectele se vor simti imediat si vor fi destul de puternice.
Se pare ca cele mai afectate site-uri vor fi asa numitele ferme de continut care isi aduna zilnic articole, bazandu-se pe cele mai populare cuvinte de cautare ale zilei, reusind astfel sa atraga un trafic semnificativ.
In orica caz, odata cu orice schimbare de algoritm, unele site-uri pierd, iar altele castiga.
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro