Internautii indica cele mai importante branduri de pe piata locala!

februarie 21, 2008

Compania Gemius in colaborare cu Evensys au realizat in premiera pentru piata din Romania primul studiu dedicat prezentei in mediul online a brandurilor ce activeaza pe piata locala. Studiul este intitulat "Leading Brands by Romanian Internet Users" si va fi prezentat cu ocazia evenimentului Digital Marketing Forum.

Studiul isi propune sa prezinte informatii de actualitate despre cele mai importante branduri vizibile in mediul online din Romania si despre influenta pe care o are acesta asupra pozitionarii brandurilor pe piata, in viziunea utilizatorilor de Internet. Studiul contine totodata si clasamente ale brandurilor internationale si romanesti, din diverse domenii de activitate.

Indicatorii alesi pentru clasificarea brandurilor privesc prestigiul, gradul de incredere al consumatorilor, modernitatea, popularitatea, calitatea si originalitatea acestora. Studiul va releva totodata care sunt brandurile de incredere, brandurile populare sau cele mai vizibile branduri in mediul online. Va exista de asemenea si o sectiune dedicata brandurilor romanesti care va oferi informatii despre cele mai de incredere dar si despre cele mai populare branduri romanesti.

"Luand in considerare avantul pe care Internetul il inregistreaza in tara noastra si previziunile optimiste pe care specialistii le anunta pentru mediul online in anul 2008, am considerat oportuna realizarea unui studiu care sa ofere companiilor informatii valoroase despre modul in care consumatorii privesc brandurile lor. Care sunt cele mai importante branduri din Romania si cat de prezente sunt ele in mediul online, toate acestea vor putea fi aflate numai din ghidul ", spune Cristian Manafu, Managing Partner, Evensys.

"Internetul este folosit din ce in ce mai mult in comunicarea cu consumatorii iar utilizatorii de Internet reprezinta un public tinta important, aflat in categoria de studii si venituri peste medie. Aceste motive au stat in spatele deciziei de a realiza un studiu asupra perspectivei pe care utilizatorii de Internet o au asupra brandurilor si prezentei online a acestora", declara Catalin Emilian, Operational Manager, Gemius Romania.

Cercetarea intreprinsa de Gemius a presupus utilizarea unui chestionar online care a putut fi accesat pe numeroase site-uri din Romania, in perioada 7 - 13 februarie 2008. Studiul a vizat un esantion format din utilizatori de Internet cu varste cuprinse intre 18-45 de ani. Numarul total de chestionare a fost de aproximativ 2000.

Digital Marketing Forum va avea loc pe data de 27 februarie la J.W. Marriott Bucharest Grand Hotel, este organizat de compania Evensys in colaborare cu OgilvyOne, Adobe, Lipton, Pepsi, Beko si Thinkdigital.

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro