International Franchise & Branding Exhibition in cifre

mai 27, 2010

Sambata, 22 mai 2010, la World Trade Plaza Bucuresti s-a incheiat un eveniment de amploare organizat de Asociatia Romana de Franciza (ARF) si Euroexpo Trade Fairs.
Expozitia Internationala de Francize si Branding (IFBE) a pus punct unei editii de succes, in care cei dornici de a-si porni propria afacere s-au intalnit cu cei care detin know-how-ul necesar. Si daca ne luam dupa cifrele acestei editii se poate spune ca, in ciuda crizei, romanii inca nu si-au pierdut apetitul pentru afaceri.

IFBE 2010 in cifre arata astfel:
expozitia a durat 3 zile;
suprafata expozitionala bruta alocata anul acesta a fost de 550 mp;
50 de expozanti au spus prezent! si au venit in intampinarea vizitatorilor cu oferte de afaceri la pachet, care de care mai tentante;
2324 de persoane au vizitat editia de anul acesta;
peste 50 de contracte valoarea totala a tranzactiilor ridicandu-se la 200 000 au fost incheiate in cadrul IFBE 2010;
9 speakeri din tara si din strainatate au dezbatut subiecte de actualitate in cadrul Conferintelor ARF.

IFBE 2010 s-a bucurat de prezenta: Dr. Mustafa AYDIN Fondator si Presedinte al Istanbul Aydin University, Presedinte si Membru fondator al Black Sea Franchise Federation, Presedinte Asociatia Turca de Franciza care a vorbit despre Exportul de francize in Regiunea Marii Negre: premisele si importanta cooperarii tarilor riverane; dl-ui Steven J. Devine Senior Vice President, International Development THE JOHNNY ROCKETS GROUP, INC. Lake Forest care a discutat despre Secretele unei francize de mega succes: Johnny "Rockets USA"; precum si de prezenta dl-ui Gonzalo Llaras Coromina, Directorul francizei Mango care a prezentat un studiu de caz.

Totodata, printre vizitatorii de marca ai IFBE 2010 au fost dna. France Delaporte Responsable Communication Reed Expositions France si Cristophe Angleys Sales Director Reed Expositions France reprezentantii celui mai mare targ de francize organizat in Franta Franchise Expo Paris. Cei doi s-au declarat placut impresionati de amploarea si consistenta evenimentului organizat in Romania.

Sa nu-i uitam insa pe dl. David Mariscal de la Confederacion Empresarial de Madrid, pe dl.Dragoman de la UbiFrance- Misiunea Economica a Republicii Franceze la București, pe reprezentanții Ambasadei Spaniole-Misiunea Economica, pe cei ai Camerei de Comerț Romano-Turce, pe cei ai TIAD- Asociația Oamenilor de Afaceri Romano-Turci, pe oamenii de afaceri din Libia sau pe managerii de top de la companiile multinaționale care ne-au facut cinstea de a ne vizita și au avut amabilitatea sa ne comunice opiniile și sugestiile dumnealor.

Intr-o lume plina de incertitudini si in criza de solutii exista totusi lucruri care functioneaza. De aceea, noi am mizat chiar si in acest an tulbure pe organizarea Expozitiei Internationale de Franciza si Branding. Care este atuul acestei expozitii? Foarte simplu. Expozitia ofera vizitatorilor retete testate, idei de afaceri la pachet cum ne place noua sa le numim a declarat dna. Camelia Buda, General Manager Euroexpo Trade Fairs.

Urmatoarea editie a Expozitiei Internationale de Franciza si Branding va avea loc in mai 2011.
 

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro