Dupa mai bine de trei luni de informare a publicului prin campaniile ''Stii de la ING'' si ''Tara ING'', ING Fond de Pensii da startul unui nou val de comunicare pentru pensiile private. In aceasta saptamana, ING Fond de Pensii sarbatoreste si depasirea pragului de un milion de clienti, cel mai mare numar de adeziuni pe piata pensiilor obligatorii.
Perioada urmatoare presupune un mesaj dedicat din partea ING Fond de Pensii pentru motivarea si informarea unui public care inca nu a luat o decizie in privinta unei pensii private.
Campania se inscrie in aceeasi linie ca si cele anterioare prin mijloacele creative de promovare care urmaresc sa arate cat de simplu este sa iti inchei o pensie privata la ING.
''Ideea de a ne informa publicul in privinta pensiilor private ne-a adus cel mai ridicat nivel de notorietate, dupa cum arata si rezultatele studiilor Mercury Research . Notorietatea noastra, ca raspuns top of mind, a crescut de la 29% in septembrie la 45% in decembrie. Strategia noastra a fost fireasca, tinand cont ca publicul nu era familiarizat cu subiectul pensiilor private si era necesar sa-i venim in intampinare cu cat mai multe informatii'', spune Carmen Soare, director de marketing al ING Asigurari de Viata.
In cele peste trei luni de promovare, ca rezultat al campaniei de pensii, notorietatea companiei a ajuns la un nivel semnificativ: raspunsul top of mind a ajuns la 45%, raspunsul spontan la 75%, nivelul de recunoastere a companiei fiind de 98%.
Noua campanie de publicitate are mai multe componente: lansarea DVD-ului ''Stii de la ING'', o noua serie de episoade cu consultanti ING precum si o campaniei de multumire celor care au devenit deja clienti.
In scopul informarii publicului, DVD-ul ''Stii de la ING'' constituie o sursa de informatii pentru toti cei care doresc sa afle mai multe detalii privind sistemul de pensii private, fiind o selectie de 25 de intrebari si raspunsuri reprezentative, alese din cele 32 de spoturi rulate pe TV. DVD-ul poate fi comandat la telefonul gratuit 0800 390 800.
Campania TV se va desfasura intre 15 decembrie si 17 ianuarie, ultima etapa cand se mai poate semna pentru un fond de pensii private. Productia consta intr-o serie de episoade din ''Consultant ING'', un ''serial'' TV filmat cu regizorul Radu Jude.
''In serial, un consultant ING trece prin diferite peripetii de semnare a pensiei cu un client analitic, unul grabit, altul neconvins dar si cu un Mos Craciun. Pe langa intentia de a ajunge cu mesajul la cei care trebuie convinsi pe ultima suta de metri, campania rezolva episod cu episod si alte curiozitati legate de pensiile private decat cele care tin de partea legala. Personajul nu are nimic din obisnuitul erou publicitar, scopul fiind sa adaugam o nota de umor si sa ''dezinhibam'' lumea vizavi de un subiect care inspira prea multa seriozitate'', spune Cornel Gologan, copywriter la Headverting.
In plus, tuturor locuitorilor ''Tarii ING'' le-au fost transmise multumiri pentru ca au ales pensia ING. ''Ni s-a parut firesc sa le fim recunoscatori celor peste un milion de clienti care au ales ING. Si in acest caz, spotul de imagine a rulat simultan cu cel de informare, pentru a construi in paralel pe mai multe fronturi'', precizeaza Carmen Soare, director de marketing ING Asigurari de Viata.
Campania pentru ING a avut cele mai multe executii media realizate de Headvertising vreodata, asa cum afirma Mircea Staiculescu, Director Executiv al agentiei: ''In cazul ING, a functionat sa avem in jur de 50 de executii, de la TV la citylight-uri, bannere de net sau outdoor-uri''. Campania are o abordare de 360A, cuprinzand o multitudine de canale pentru a ajunge la clientii vizati pe cat mai multe cai. Campania a fost realizata de agentiile Headvertising pe partea de creatie, Zenith Media a fost agentia de media si Mmd, agentia de PR.
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro