ING Bank Romania – profit brut de 65 milioane RON in 2011

ING Bank Romania a inregistrat in primele 6 luni din 2011 un profit brut de 65 milioane RON, in crestere cu 8% fata de aceeasi perioada a anului precedent. Performanta se datoreaza reducerii costului cu provizioanele de risc si cresterii veniturilor din operatiunile cu clientii.

In prima jumatate a anului curent, ING Bank Romania a inregistrat un profit brut de 65 milioane RON, in crestere cu 8% fata de anul anterior. Rezultatul a fost marcat de reducerea costului cu provizioanele de risc, pe fondul imbunatatirii profilului de risc a portofoliului de credite, si de cresterea veniturilor din operatiunile cu clientii.

Portofoliul de credite a crescut cu 7%, ajungand la 8.140 milioane RON, in principal datorita cresterii cu 11% a imprumuturilor acordate persoanelor fizice, iar economiile si depozitele au inregistrat, de asemenea, o crestere de 2%, ajungand la 9.245 milioane RON. Activele totale au crescut la 12.442 milioane RON, cu 6% mai mult decat in primul semestru al anului trecut.
„Rezultatele pozitive obtinute in prima jumatate a anului 2011 se datoreaza unui management profesionist al portofoliului de clienti, al produselor si al riscurilor.

Cu o pozitie consolidata, rezultate solide si un rating A+, ING Bank Romania se prezinta pe piata ca o institutie sigura si solida, capabila sa previzioneze piata si sa ofere clientilor sai produse si servicii bancare competitive”, a declarat Misu Negritoiu, CEO ING Bank Romania.
Rezultatelor pozitive in planul profitabilitatii, li se adauga situarea pe primele pozitii intr-o serie de studii de piata independente.

ING Bank si-a mentinut pozitia de lider de piata dupa nivelul general de satisfactie a clientilor, conform studiului recurent de „Customer Satisfaction” realizat de AC Nielsen in noiembrie-decembrie 2010. Acelasi studiu a aratat ca ING Bank Romania a inregistrat in 2010 cea mai mare pondere in portofoliu a clientilor loiali din piata de retail banking din Romania.
De asemenea, conform studiului „Brand Tracking” realizat de AC Nielsen in octombrie 2010, ING Bank Romania se situeaza in top 3 in clasamentul bancilor autohtone la capitolul brand recommendation – 14% dintre cei chestionati (clienti bancarizati) recomanda ING Bank pentru produse si servicii bancare si in top 5 in ceea ce priveste notorietatea spontana – 11% dintre cei chestionati mentioneaza spontan ING Bank.

Citeste integral: www.banisiafaceri.ro