ING anunta titlul de sponsor al Grand Prix-ului Ungariei in 2008

ianuarie 24, 2008

ING continua sa isi consolideze angajamentul fata de Formula 1, cat si pozitia sa de sustinator de prim rang al acestui sport, anuntand titlul de sponsor al Grand Prix-ului Ungariei in 2008. Programata in perioada 1-3 august la Hungaroring, cursa va fi denumita ING Grand Prix Ungaria. De asemenea, ING este incantat sa reconfirme titlul de sponsor al Grand Prix-ului Belgian in 2008 si 2009, aditional la sponsorizarea pe o perioada de doi ani a Marelui Premiu ING al Australiei.
Un studiu independent, desfasurat pe un esantion de 16.000 persoane din 32 de tari, a relevat faptul ca implicarea ING in Formula 1 pe parcursul anului 2007 a sporit notorietatea companiei la nivel global si a creat o imagine clara si pozitiva cu privire la aceasta. De asemenea, dorinta de a initia afaceri cu compania in urma sponsorizarii F1 a crescut semnificativ. *
Campania de branding pe pista a ING in 2007, precum si titlul de sponsor al echipei ING Renault F1, au avut roluri cheie in cresterea vizibilitatii globale. Cercetarea independenta desfasurata de IFM a aratat ca ING a beneficiat de cea mai mare vizibilitate dintre toti sponsorii din F1 (masurata in numarul de secunde pe parcursul carora logo-ul aparea pe ecran in timpul difuzarii curselor) cu 11.010 secunde, pentru cele 17 GP (pe locul doi, s-a situat Bridgestone cu 9.375 secunde, Allianz s-a plasat pe cea de-a treia pozitie cu 5.851 secunde iar Vodafone, a patra pozitie, cu 5.618 secunde).
In sezonul 2008, ING va desfasura activitati de branding pe pista la 13 dintre cele 18 curse, incluzand si titlul de sponsor al Grand Prix-urilor din Australia, Belgia si Ungaria.
Isabelle M. Conner, Director Marketing al ING Group, a declarat: ''Europa Centrala si de Est este o piata vitala pentru ING, iar aceasta este pasionata de F1. Ungaria gazduieste singurul GP din Europa Centrala si de Est si este deosebit de important pentru noi sa utilizam aceasta cursa pentru a continua sa promovam brand-ul ING in regiune. Decizia de a sponsoriza Marele Premiu al Ungariei a fost una fireasca.''
Activitatile de branding pe pista includ elemente de identificare de-a lungul circuitelor, aplicarea logo-ului la intrarea pe pista, pe toate tichetele si obiectele promotionale produse pentru Grand Prix. Valoarea pachetului de sponsorizare nu este publica.

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro