Indoor Media a demarat campania de culturalizare a tinerilor romani

aprilie 26, 2010

Playerul de publicitate, Indoor Media, urmareste sa demareze campania de culturalizare a tinerilor romani si de aducere in atentia acestora a adevaratelor valori care merita promovate la nivel national.

In acest scop, Indoor Media are in plan promovarea personalizata a pieselor de teatru, opera si opereta, gazduite de teatrul National Bucuresti, Opera Romana si Teatrul National de Opereta, in licee si facultati, in scopul informarii si incurajarii tinerilor din centrele de invatamant, pentru a alege modalitati constructive de petrecere a timpului liber.

Scopul acestei campanii este de a instrui tanara generatie din Romania, asupra modului placut si util de petrecere a timpului liber, venind totodata in ajutorul educatiei tinerilor elevi si studenti si incercand sa eradicheze perceptia eronata, formata de ceva timp asupra termenului de vedeta si conotatia negativa, pe care acesta l-a capatat.

Divizia de indoor a grupului Media Pro, Indoor Media, doreste sa puna la dispozitia acestora suporturi de promovare in 145 de centre universitare si 55 liceale, spatii de invatamant cu trafic mare, cu o mare capacitate de captare a atentiei publicului vizat, in scopul atingerii obiectivului propus de campania de educare.

Indoor Media detine peste 80% din portofoliul spatiilor de invatamant universitare, din Bucuresti si dispune de locatii cu invatamant liceal in aproape toate sectoarele bucurestene.
Pentru extinderea campaniei in afara Capitalei, se mizeaza pe promovarea spectacolelor si activitatilor culturale pe plasmele din gari, in baza faptului ca majoritatea calatorilor CFR au varste cuprinse intre 20 si 25 de ani, situandu-se in targetul vizat de campania de educare.

Divizia de indoor a grupului Media Pro, Indoor Media, a abordat, de la infiintare si pana astazi, arii ale publicitatii neconventionale, afirmandu-se prin suporturile inovative si usor de remarcat.
Locatiile puse la dispozitia clientilor de catre Indoor Media, sunt reprezentate de o selectie a celor mai bine cotate sali de fitness din Bucuresti, centre spa si wellness, liceele bucurestene, peste 80% din centrele universitare din Bucuresti, centre universitare din tara si cinematografele Hollywood Multiplex si Cinema Pro, din Bucuresti.

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro