Revista Biz va organiza in data de 13 octombrie 2009 la Hotel Intercontinental GreenBiz Forum (www.bizforum.ro), eveniment de o zi dedicat tendintelor si modelelor de succes in afacerile sustenabile, metodelor de finantare pentru afacerile green, proiectelor sustenabile si culturii corporatiste green in companiile de top.
22 speakeri, reprezentanti ai sectorului public, privat si corporatist, zeci de specialisti in CSR, marketing, ONG-uri de mediu si antreprenori greenbusiness si-au confirmat deja prezenta la cea de a doua edtie a GreenBiz Forum.
Programul forumului include GreenFair - intalniri one2one, standuri si prezentarea a noua dintre cele mai importante proiecte de mediu din 2009, trei sesiuni de conferinte ce prezinta solutii de finantare, studii de caz ale celor mai reusite programe de CSR din Romania precum si dezbaterea standardelor internationale de CSR si stakeholder engagement cu Martin Neureiter, Task Group Leader al ISO 26 000 pentru CSR din 2010 si John Aston, General Manager AstonEco Management.
”The main trends in eco field are going in the direction to broaden the term eco from the purely environmental connotation to include social, ethical, diversity and many other issues. ISO 26 000 is a reaction to this. It will become the business strategy for doing business in the 21st century” considera Martin Neureiter, Task Group Leader, ISO 26 000 CSR.
“Feedback-ul excelent al participantilor si partenerilor primei editii ne-a convins ca este necesara o urmare cat mai rapida a evenimentului. De aceea, am lucrat impreuna cu cativa dintre cei mai reputati specialisti in CSR si green pentru a crea un program incitant care sa includa nu doar cele mai arzatoare teme ale momentului in green si CSR ci chiar sa anticipeze cerintele in domeniu.” a declarat Gabriela Enescu, consultant marketing si strategie, revista Biz.
In audienta vor participa top si middle management din companii mari, specialisti PR, corporate communication officers, brand manageri interesati de strategii de green marketing, antreprenori eco, ONG-uri, reprezentanti ai oficialitatilor care prezinta norme si legislatie in domeniul green.
Revista Biz a fost lansata in anul 2000 din convingerea ca oamenii de afaceri din Romania au nevoie de un instrument care sa le ofere resursele, ideile inovatoare, modelele de succes si inspiratia de a reusi in afaceri. Biz se adreseaza managerilor romani care care au ajuns in top prin multa munca, indrazneala, decizii inspirate si, mai ales, ambitie nemasurata de a reusi.
In timp, Biz inseamna mai mult decat o revista de afaceri - este un brand complex si o sursa completa de informare si inspiratie prin dezvoltarea unor proiecte ca : Zilele Biz, Biz Forum, Biz Academy, colectia de carti Biz Books: Lovemarks, Exponential Marketing si Blog Marketing sau ghidurile Biz.
Pentru mai multe detalii despre program, participare si acreditari, contactati Alina Mihai, Marketing Coordinator, revista Biz.
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro