Marti, 15 aprilie, incep Conferintele din cadrul celei de-a VIII-a editii a Olimpiadelor Comunicarii. Timp de doua zile, la Palatul Parlamentului, peste 30 de invitati din toate domeniile comunicarii le vor oferi participantilor o perspectiva globala asupra profesiei de comunicator, printr-o combinatie unica de teme.
Astfel, marti, 15 aprilie, incepand cu ora 12.00, are loc conferinta “Laborator de disectie: Advertising comercial vs. advertising social", oferita de Leo Burnett Romania. Laboratorul isi propune sa creasca nivelul de cunoastere al participantilor despre planificarea unei campanii de advertising. Vor fi “disecate” 4 campanii: “Mum gets it again” – Wash&Go (premiata cu Silver la APG Creative Strategy Awards), campania CNA impotriva violentei televizate, lansarea Nicorette in Romania si, ca exemplu negativ, o campanie antidiscriminare. Moderatorul “laboratorului” va fi Attila Gasparik (CNA), iar prezentari vor sustine: Razvan Matasel (Leo Burnett Romania), Sorin Psatta (Grafitti BBDO), Andrei Stoiciu (Idee) si Mihai Ciobanu (Johnson & Johnson Consumer).
De la ora 14.30 se desfasoara dezbaterea “Managerii despre CSR: cat e adevar, cat e manipulare?”, oferita de Carpatcement Holding. La aceasta au fost invitati managerii a 6 companii de top, pentru a vorbi despre viitorul CSR-ului in Romania si despre cum se impaca un astfel de angajament al unei companii cu alte obiective de afaceri. Cei sase manageri sunt: Dinu Patriciu (Rompetrol Group), Shachar Shaine (Tuborg Romania), Dan Pascariu (UniCredit Tiriac Bank), Adela Jansen (BRD Groupe Societe Generale), Adrian Dita (Vodafone Romania) si Roy Maybud (Energy Holding Romania). Gazda conferintei va fi jurnalistul Dan Suciu (The Money Channel).
Tot marti, de la ora 17.00, are loc conferinta “Blogurile – manual de utilizare pentru comunicatori", oferita de Tuborg Romania. Deoarece blogosfera poate fi un aliat important pentru orice campanie de comunicare, invitatii de la aceasta conferinta vor arata exemple inspirationale de implicare a acesteia. Moderatorul discutie va fi Victor Kapra (Publimedia), iar prezentari vor sustine: Cristian Manafu (Evensys), Sorin Tudor (Project 365 Communication), Madalin Matica (DotCommerce), Mugur Patrascu (iLeo) si Florin Grozea (E-OK.ro).
Ziua de miercuri, 16 aprilie, este deschisa, la ora 12.00, de un alt “Laborator de disectie”, de data aceasta de “PR comercial vs PR politic”. Vor fi "disecate”: campania "Earth Hour", 2 campanii pentru Dacia, campania pentru Presedintie din 2004 (din perspectiva gestionarii momentelor de criza) si campania lui Andrei Chiliman pentru Primaria Sectorului 1. Conferinta este oferita de JTI Romania si va fi moderata de Alin Zainescu (New Media). Vor sustine prezentari: Adriana Saftoiu (Capital Promotion), Ioana Manoiu (GMP PR), Liviu Ion (Dacia Groupe Renault), Ioana Grindeanu (Ergon Communications)
De la ora 14.30, are loc dezbaterea cu tema “Stampila de pe frunte - primul pas spre nemurirea politica”, oferita de BRD-Groupe Societe Generale. In cadrul ei, mai multe personalitati politice vor analiza exemple concrete de crize de imagine, vor expune strategia de raspuns, vor arata ce rezultate a avut ea, si ce se poate invata din fiecare. Moderatorul discutiei va fi Victor Ciutacu (Jurnalul National), iar invitatii: Bogdan Olteanu (PNL), Adriean Videanu (PD- L), Sorin Oprescu (PSD), Ludovic Orban (PNL) si Codrut Seres (PC).
Ultima conferinta a zilei incepe la ora 17.00, este oferita de Coca-Cola Romania si urmareste sa raspunda la intrebarea “Care sunt drumurile de cariera intr-o agentie de comunicare”. Pentru asta, invitatii sunt 5 manageri ai unor agentii de comunicare, cu profiluri diferite: Crenguta Rosu (DC Communication), Sorana Savu (Premium Communication), Radu Ionescu (Kinecto), Andrei Cohn (Cohn&Jansen | Ashley & Holmes) si Roxana Dumitru (Leo Burnett & Target). Ei vor arata cum sunt organizate companiile lor si vor oferi informatii despre oportunitati de cariera, despre avantajele sau dezavantajele de a lucra intr-o agentie sau alta. Moderatoarea discutiei va fi Bogdana Butnar (McCann Erickson).
Participarea la Conferinte este gratuita, insa intrarea se face doar pe baza listei de confirmari. Formularul de confirmare se gaseste pe site, la adresa:
http://www.olimpiadelecomunicarii.ro/conferinte-2008.html
Olimpiadele Comunicarii sunt cea mai importanta competitie nationala pentru tinerii care isi doresc o cariera in Advertising, Relatii Publice sau Comunicare Politica. Editia 2008 se desfasoara sub Patronajul Presedintelui Camerei Deputatilor si este finantata de Agentia Nationala pentru Sprijinirea Initiativelor Tinerilor.
De asemenea, proiectul beneficiaza de sustinerea financiara a: Tuborg Romania, BRD Groupe Societe Generale, Carpatcement Romania, JTI Romania, Coca-Cola Romania, Dacia, Vodafone, Danone, ABN AMRO Bank, Apa Nova, Fundatia Sensiblu, Impact SA, Toyota Aygo, Nestle, Media Image Group, Internetcorp si Leo Burnett.
Partenerii media ai proiectului sunt: Radio 21, Realitatea TV, Jurnalul National, The Money Channel, BIZ, Campaign, Saptamana Financiara, Romania Libera, 24-FUN, Wall-Street.ro, 9AM.ro, eJobs.ro, Comunicatedepresa.ro, AdPlayers.ro, BrainTV, Inpolitics.ro si iRead.ro.
De asemenea, proiectul beneficiaza de sustinerea International Advertising Association Romania (IAA), Asociatia Romana a Profesionistilor in Relatii Publice (ARRP), Clubul Companiilor de Relatii Publice (CCRP) si Primaria Sectorului 1.
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro