Incasari de 5,8 mil. EUR pentru Farmec Cluj-Napoca, in 2011

mai 17, 2011

Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare producator roman de cosmetice, a inregistrat in primul trimestru al anului venituri de 24,4 milioane de lei (5,8 milioane euro), cu 15,6% mai mult decat in aceeasi perioada a anului trecut, pe fondul cresterii vanzarilor produselor din gama Gerovital Plant, Gerovital H3 Evolution, Gerovital Plant Tratament.
In 2010, compania Farmec a avut vanzari de 95,9 milioane de lei (22,8 milioane euro), cu 10% mai mult decat in 2009, iar pentru acest an se preconizeaza o crestere de cel putin 7%.

"Consumatorii au raspuns pozitiv la demersurile noastre de a oferi pe piata produse inovatoare, de calitate, adaptate nevoilor si cerintelor lor. Pe de alta parte, noua gama Gerovital Plant, lansata la inceputul acestui an si urmata de o campanie puternica de promovare, atat in mediile de comunicare clasice, TV si print, cat si in mediul online, incepe sa confirme asteptarile si sa urce puternic in vanzari", a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec Cluj-Napoca.
In primul trimestru al anului, cele mai dinamice game de produse, din punct de vedere al vanzarilor, au fost Gerovital Plant, Gerovital H3 Evolution, Gerovital Plant Tratament.

Farmec SA produce si vinde in Romania si alte peste 30 de tari un numar de peste 400 marci de produse, atat pe segmentul cosmeticelor, cat si pe cel de curatenie si ingrijire a locuintei. Cele mai bine vandute game la export sunt Gerovital H3, Gerovital H3 Evolution - ambele fiind game antiaging si Gerovital Plant sau AslaVital.
Conform datelor Nielsen, in 2010, pe segmentul de ingrijire a fetei, brandul Gerovital se mentine lider de piata cantitativ, inregistrand o cota de 16,10%. Laptele Doina, este in continuare cel mai bine vandut demachiant pe piata din Romania, avand o cota cantitativa de 17,32%. De asemenea, cremele de maini sub brandul Farmec sunt lider de piata cantitativ si valoric. In segmentul tratamentelor de par, Gerovital este lider valoric, cu o cota de piata de 18,3%.

Gamele Nufar si Triumf, destinate curatarii baii si bucatariei, se mentin de cativa ani ca lideri absoluti pe segmentele aferente, in volum si valoare, fiind foarte diversificate si oferind un raport foarte bun calitate-pret.  

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro