Impozitele si taxele pot fi achitate prin Posta

Posta Romana anunta ca prin intermediul oficiilor postale informatizate din 18 localitati incaseaza sume in numerar reprezentand impozite, taxe si alte venituri cuvenite bugetului local. Incasarile se fac in baza contractelor incheiate cu Directiile Venituri Buget Local din cadrul a primariilor din localitatile: Ploiesti, Buzau, Patarlagele, Cornesti, Timisoara, Cluj-Napoca, Oradea, Cuzaplac, Mirsid, Stefan cel Mare, Podoleni, Arad, Sibiu si Salistea. Locuitorii sectoarelor 2 si 3 din Capitala pot achita taxele si impozitele la orice oficiu postal din Bucuresti. In localitatile Constanta si Fundulea clientii trebuie sa prezinte, in momentul platii, instiintarea de plata primita de la autoritatea locala.

“Pentru Posta Romana aceasta colaborare este extrem de importanta, permitind sa fie in continuare aproape de clientii sai si sa ii sprijine in rezolvarea problemelor curente cu care se confrunta, asa cum a procedat intotdeauna. Toate operatiunile intermediate de Posta Romana pentru achitarea de catre cetateni a taxelor si impozitelor locale sunt de natura sa simplifice si sa reduca timpul alocat incasarii traditionale, in conditiile in care s-au luat toate masurile atat pentru securizarea operatiunilor, cat si pentru pastrarea confidentialitatii datelor clientilor. Astfel de colaborari pot fi dezvoltate, pe baza unei intelegeri prealabile, cu administratiile locale din orice oras in care Posta Romana are amplasat unul dintre cele peste 500 de oficii informatizate de care dispune in acest moment”, a declarat Dan Mihai Toader, directorul general al Postei Romane. (Posta Romana)