IMPACT Marketing School 2011 - pentru ca evolutia clasica are nevoie de un impuls

aprilie 5, 2011

Organizatia Voluntari pentru Idei si Proiecte lanseaza a zecea editie a proiectului national IMPACT Marketing School, in Bucuresti.

Organizatia Voluntari pentru Idei si Proiecte lanseaza a zecea editie a proiectului national IMPACT Marketing School, in Bucuresti. Între 9 si 18 aprilie, 25 de studenti pasionati de marketing vor avea ocazia sa isi aprofundeze cunostintele in domeniu si sa se remarce prin crearea si rezolvarea unui brief.

Dinamismul marketingului ii impinge pe tinerii interesati sa caute, dincolo de cartile si cursurile fundamentale, parerile si invataturile specialistilor practicanti. IMPACT Marketing School raspunde acestor nevoi, aducand speakeri specializati - precum Eliza Rogalski, Bogdana Butnar, Alfred Dumitrescu , Catrinel Graepel, Cosmin Moldovan si altii, care sa le prezinte participantilor aspectele mai putin cunoscute ale profesiei.

Aplicantii vor completa un formular disponibil pe www.marketingschool.ro si-l vor trimite impreuna cu CVul , pana la data de 4 aprilie , la adresa [email protected] iar finalistii vor fi selectionati in urma unor interviuri individuale. Celor 25 de studenti alesi le este pregatita o serie de traininguri si workshop-uri sustinute de specialisti in domeniu.. Finalitatea proiectului va consta in crearea unui brief pentru Coca Cola Hellenic, respectiv rezolvarea unui brief pentru Ursus Breweries.

Fiind un proiect national, organizatorii vor asigura cazarea si masa tuturor participantilor, pe toata perioada proiectului.

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro