COSMOTE lanseaza astazi prima editie romaneasca a revistei trimestriale Identity Communication (I.C.), o publicatie de divertisment si lifestyle dedicata tinerilor. COSMOTE este prima companie privata care intreprinde un astfel de proiect inedit pe piata.
Revista va fi distribuita gratuit prin reteaua magazinelor COSMOTE si ale partenerilor sai, precum si intr-o serie de cafenele, baruri si restaurante frecventate de tineri. Primul numar a revistei va fi disponibil in Bucuresti, urmand ca distributia urmatoarelor editii sa fie extinsa si in principalele orase din Romania.
In cele 100 de pagini color, revista I.C. abordeaza teme de interes pentru tineri, tratand subiecte atat din mediul international cat si romanesc, de la muzica, film, gadgeturi, pana la cele mai noi modele de automobile sau telefoane mobile, evenimente culturale, calatorii sau moduri de a petrece timpul liber. Pe langa acestea, sunt incluse si materiale pe teme care incearca sa responsabilizeze generatiile tinere asupra problemelor mediului inconjurator.
Prima editia cuprinde articole despre celebritati internationale precum Leonardo di Caprio, Jamie Fox, Gwen Stefani, dar si despre modele ale societatii romanesti: Leonard Doroftei si Cristian Mungiu.
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro