HyperActive: primul spectacol interactiv de improvizatie transmis live pe pagina de Facebook Fresh Comedy

Printr-un nou proiect integrat si interactiv creat de HyperActive, Tic Tac ofera o noua runda de pastile de umor inteligent fanilor brandului. Fresh Comedy Nights continua seria de showuri din platforma Fresh Comedy lansata anul trecut si aduce in scena un spectacol saptamanal de improvizatie sustinut de trupa Improvisneyland.

“În 2012 ne-am propus sa cream o noua experienta fresh cu Tic Tac. Venim cu un show de improvizatie unde challenge-ul de a compune o piesa de teatru pe loc, live, cu ajutorul publicului, este o adevarata emotie, este genul de experienta fresh specifica lui Tic Tac. Fresh Comedy este un proiect interactiv care reflecta foarte bine filosofia HyperActive de comunicare, pentru ca trece de limitele online-ului si se duce si in viata reala”, spune Alexandra Trofin, Client Service Manager HyperActive.

HyperActive si Tic Tac ii invita pe toti cei care apreciaza umorul inteligent sa ofere provocari, sa se distreze si sa realizeze impreuna momente speciale pentru o Fresh Comedy Nights de zile mari.

În fiecare saptamana, fanii Fresh Comedy de pe Facebook sunt incurajati sa posteze subiecte care, in urma unei selectii, devin punctul de pornire al unor scene din spectacolul de improvizatie. Fanii sunt invitati la un show pe cinste in fiecare joi de la ora 21.00 in True Club unde se pot delecta pe toata perioada evenimentului cu un cocktail special, mentolat, care se numeste chiar “Fresh Comedy”.
„Fresh Comedy Nights a fost gandit ca un proiect foarte in spiritul brandului Tic Tac: discret, dar mereu aproape de consumator. Locatia de desfasurare a show-urilor, trupa aleasa, social activismul pe Facebook intre clasic si original, toate confirma ceea ce intuiam cand am lansat proiectul: prospetimea chiar sta in doua cuvinte!”, spune Adriana Seserman Brand Manager Tic Tac.

Momentul fresh al fiecarui show este transpus intr-o serie de filme care sunt ulterior incarcate pe website/ Facebook. O data pe luna spectacolul se vede live pe Facebook, iar in fiecare saptamana se iau sugestii direct de pe wall-ul Fresh Comedy (http://www.facebook.com/FreshComedy?sk=app_279081415497235 ).

Primul show a fost transmis pe 8 martie. Campania a demarat in luna februarie si se va incheia in luna august. În primele 3 saptamani de campanie, sute de fani au participat la show-urile live si au oferit sugestii pentru show-ul de improvizatii in alte sute de comentarii pe Facebook.

HyperActive este o agentie interactiva full service care ofera solutii complete de comunicare si marketing digital precum: dezvoltare si management de platforme web, marketing online (optimizare & advertising pe motoarele de cautare – SEO & Google AdWords, online advertising & PR, e-mail marketing, viral marketing), mobile marketing, hosting si proiecte interactive speciale.

Printre clientii agentiei amintim: Ferrero, UPC Romania, Bergenbier SA, Farmaciile Dona, Johnson & Johnson, Unilever, BMW, Bayer.

HyperActive este membra a grupului de companii din care mai fac parte Initiative, Lowe&Partners, Brand Connection, GolinHarris Bucuresti, Mobile Works si Lowe Medic One.