Gaming-ul și industria modei sunt doua lumi ce pot părea o asociere ciudată, dar delimitarea dintre cele două se estompează pe măsură ce Generația Z vede din ce în ce mai mult jocurile ca o parte integrantă a identității lor și ca mod de exprimare. Cel mai bun exemplu este Roblox, o platformă cu peste 235 de milioane de utilizatori activi în 2023. Roblox este un hub virtual în care utilizatorii pot explora, socializa și își pot construi propriile experiențe.
Este, de asemenea, un loc în care moda prinde viață în moduri neimaginate pana acum. În acest ”playground” digital, utilizatorii isi pot crea, vinde și expune propriile ținute, coafuri și accesorii unice, exprimându-și stilul fără constrângerile lumii reale, cum ar fi costul, producția sau normele sociale. În acest context, hainele reale, palpabile pot părea plictisitoare - și vin cu mai multe dezavantaje, printre care uzura și spațiul de depozitare.
Pentru cele mai recente știri:
https://euronews.ro/
Abonați-vă la canalul nostru de Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCbATDExtWstHnwWELZnXNZA
Urmăriți-ne și pe Social Media:
https://whatsapp.com/channel/0029VaCnS0e4Y9luISUdOk1n
Tweets by euronewsro
https://www.facebook.com/ro.euronews
https://www.instagram.com/euronews_romania
@euronews.romania
Sursa: Youtube / Euronews Romania
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro