Companiile de fast-fashion produc 52 de micro-colectii anual - adică una la săptămână, ne spune un studiu făcut anul acesta de The Times.
Cele mai multe sunt inspirate din colecțiile marilor case de modă. Iar tinerii sunt entuziamați de ideea de a putea achiziționa la prețuri accesibile, ceea ce văd pe podium. Le cumpără și se mândresc cu ele pe rețelele de socializare. O săptămână, maxim două. Cam cât durează ca magazinele să producă o altă colecție.
Putem da vina si pe consumerim - o practică prin care cosumatorul cumpără mai mult decât este necesar, evidentă în special în Vestul Europei si Statele Unite, unde obiceiul de consum este diferit față de cel românesc. Mai multe despre acest fenomen, dar și despre diferența dintre trenduri și stilul personal, a explicat Luisa Balaban, manager în sustenabilitatea textilelor.
Pentru cele mai recente știri:
https://euronews.ro/
Abonați-vă la canalul nostru de Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCbATDExtWstHnwWELZnXNZA
Urmăriți-ne și pe Social Media:
Tweets by euronewsro
https://www.facebook.com/ro.euronews
https://www.instagram.com/euronews_romania
@euronews.romania
Sursa: Youtube / Euronews Romania
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro