HTC sporeşte campaniile de promovare

Compania taiwaneza sporeşte campaniile de promovare a noului smartphone HTC one M8, pentru a se asigura că vânzările se vor ridica la nivelul aşteptărilor. Potrivit Strategy Analytics, HTC a ajuns în topul pieţei în SUA în al treilea trimestru din 2011, când au vândut unul din zece telefoane în întreaga lume, dar acţiunile la nivel global au scăzut cu 2% în timp ce preţul acţiunilor a scăzut cu 86%.

Scăderea a fost intensificată anul trecut când vânzările pentru predecesorul One M7 nu s-au ridicat la nivelul aşteptărilor în urma unei campanii de marketing prost coordonată. Chialin Chang directorul departamentului financiar a declarat în cadrul unei conferinţe a investitorilor din data de 8 mai, faptul că “HTC plănuieşte să evite astfel de situaţii cu noul One M8, având o campanie de marketing mult mai eficientă”

Campania de promovare a noului One M8 în care apare celebrul actor Gary Oldman a avut un impact pozitiv asupra publicului, care afirmă ca este o îmbunătăţire faţă de campania de anul trecut cu Rober Downey Jr. Chang a mai declarat faptul că M8 se vinde mai repede decât s-a vandut M7.

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro