Juriul desemnat Startup Challenge a ales cele 6 startup-uri finaliste ce vor avea sansa sa isi prezinte business-ul in fata celor 500 de profesionisti, antreprenori si investitori din domeniul online in cadrul conferintei How To Web 2010. Acestea sunt, in ordine alfabetica: Axiologic (Romania), eDiploma (Romania), FlairBuilder (Romania), QRky (Marea Britanie), SpikePress (Romania) si Squeeqly (Romania).
Startup Challenge este competitia de startup-uri din domeniul online a conferintei How To Web 2010 si a fost lansata in luna septembrie, adresandu-se startupurilor de pretutindeni, in special celor din Europa de Est, ce au o idee viabila de business online si potentialul necesar pentru a duce la indeplinire aceasta idee. Criteriile pe care startup-urile inscrise la competitia a fost necesar sa le indeplineasca au fost sa fie de maxim 2 ani pe piata, sa targeteze piata internationala si sa nu fi primit pana in momentul inscrierii nicio investitie de la o firma de VC.
21 de antreprenori online din Europa au intrat in competitia Startup Challenge inaintea termenului limita de inscriere de 10 octombrie. Juriul format din Alexandre Almajeanu (Gentica), Calin Fusu (Neogen), Raluca Georgescu (Wembrio), Vladimir Oane (uberVU), Vlad Stan (Seedmoney) si Radu Ticiu (Timisoara Software Business Incubator) a ales cei 6 finalisti urmarind cateva criterii de baza: piata targetata de fiecare startup, fezabilitatea afacerii si impactul acesteia, solutia propusa si tehnologia folosita, strategiile competitive ale fiecarui business, echipa fondatoare si modelul de business propus.
Cei 6 finalisti – Axiologic, eDiploma, FlairBuilder, QRky, SpikePress si Squeeqly – vor avea sansa sa isi prezinte businessul in cadrul conferintei regionale How To Web 2010 pe marea scena a evenimentului, sa interactioneze direct si sa primeasca feedback si sfaturi de la juriu si sa discute cu participantii aflati la conferinta putand chiar realiza demo-uri ale aplicatiei lor la standul special de prezentare amenajat intr-o zona special dedicate.
In final, la sfarsitul celei de-a doua zile a conferintei HTW, juriul va alege 3 startup-uri castigatoare care vor beneficia de promovare pe siteul oficial HTW cat si pe Social Media, si bineinteles vor primi si un premiul semnificativ.
Juriu care va alege castigatorii este compus din specialist, antreprenori si investitori din domeniul online cu experienta si o activitate intensa in a acest gen de competitii: Reshma Sohoni (Seedcamp), Patrick de Laive (TheNextWeb.com), Katy Turner (Eden Ventures), Vlad Stan (Seedmoney), Vladimir Oane (UberVu), Raluca Georgescu (Wembrio), Alexandre Almajeanu (Gentica), Calin Fusu (Neogen), Doug Richard (SchoolForStartups.co.uk), Radu Ticiu (Timisoara Software Business Incubator) si Alexandru Costin (Adobe)
Despre HTW’10: Mai este o saptamana pana la cel mai mare eveniment de antreprenoriat si tehnologie web din Europa de Est ce va fi organizata intre 3-4 noiembrie 2010 la Hotel Intercontinental in Bucuresti.
Printre vorbitorii internationali care si-au anuntat prezenta la eveniment se numara: PATRICK DE LAIVE (THE NEXT WEB), Ramu Yalamanchi (CEO Hi5), Reshma Sohoni (CEO Seedcamp), Mike Butcher (Redactor-sef TechCrunch Europe), Christopher Grew (Orrick), Alex Van Someren (UKTI), Katy Turner (Eden Ventures) si Alex Hoye (CEO Latitude).
Temele de discutie ale invitatilor se vor axa pe subiecte de interes pentru antreprenorii din zona tehnologiei web cum ar fi: inceputurile unei afaceri, finantarea acesteia, antreprenoriatul in Europa si oportunitati pentru acesta, cloud computing, servicii web, etc.
Din programul conferintei nu vor lipsi workshopurile practice de tehnologie web si nenumarate alte posibilitati de networking.
Evenimentul se adreseaza antreprenorilor din mediul online, profesionistilor si dezvoltatorilor web, investitorilor de tip venture capital precum si profesionisti din online media, studenti din domeniul IT&C si antreprenori din diverse domenii.
Partenerii principali al evenimentului sunt Adobe si Orange Romania, alaturi de ING, HTC, Yahoo! Developer Network,UKTI, FPP – Fundatia post privatizare si alti parteneri ai evenimentului precum Amiando, VIP Expert Events, Just Ad, Tarom , care sustin antreprenoriatul online.
Partenerii strategici ai How To Web 2010 sunt: Snapshot, (Interactive and Emerging Media Division, McCann PR), Seedcamp, TechCrunch, UBIT, Brohouse, ANIS si Visualis.
Partenerii media care sustin conferinta: TheNextWeb, TVR – Zon@IT, Capital, Evenimentul Zilei, Chip, Computer World, PC World, EuropaFm, startups.ro, evz.ro, arenabiz.ro, thenextweb.com/ro, paginademedia.ro, comunicatedepresa.ro, wallstreet.ro, HotNews.ro, bloombiz.ro, hit.ro, bestjobs.ro, balaur.ro, trafic.ro, ejobs.ro, BucharestHubb, OpenCofee Club, Radio Lynx, IT Dogadjaji, Romanian Managers, IDG Poland, BEST Bucharest, ASUB, ASLS, AIESEC.
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro