How to Web 2011 anunta competitia Startup Challenge, 9 - 10 noiembrie 2011

septembrie 27, 2011

How to Web 2011 anunta competitia Startup Challenge, dedicata tinerilor antreprenori din Europa Centrala si de Est care si-au inceput o afacere construita pe web si doresc sa-si prezinte produsele sau serviciile pentru a fi evaluate de un juriu calificat. Participantii pot sa-si inscrie proiectele pana la data de 20 octombrie pentru a avea sansa de a ajunge in finala Startup Challenge care se va desfasura in cadrul HTW 2011 intre 9 si 10 noiembrie, in fata a peste 750 de specialisti din domeniul Internetului.

Pentru a fi incluse in competitie, proiectele inscrise la Startup Challenge trebuie sa indeplineasca mai multe criterii: sa prezinte un produs sau serviciu concret, sa nu fi beneficiat de investitii de tipul venture capital, iar activitatea companiei sa fie mai mica de doi ani si sa vizeze sfera internationala. Pentru competitia finala de la Bucuresti vor fi prezentate zece proiecte juriului, acestia urmand sa desemneze cel mai valoros start-up. Printre criteriile de jurizare se numara modelul de business, tehnologia utilizata, echipa, identificarea publicurilor tinta si a tipului de problema cu care se confrunta si solutia propusa pentru rezolvarea acesteia.

Din juriul Startup Challengefac parte specialisti din domeniu precum Jon Bradford - Managing Director Springboard, Chris Kowalczyk – fondatorul acceleratorului de startup-uri GammaRebels.com si Péter Barta, directorul executiv al fundatiei Post-Privatizare. Aceasta lista va fi intregita de specialisti din domeniul online, investitori, dar si fondatorii unor renumite companii de antreprenoriat.

Reshma Sohoni, Partener Seedcamp si membru al juriului Startup Challenge: "In ultimii doi ani am constatat ca tot mai multe echipe din Europa de Est castiga la Seedcamp datorita ideilor originale, atentiei acordate executiei si aptitudinilor tehnice excelente. De aceea suntem interesati sa sprijinim ecosistemul local si sa facem cunostinta cu noul val de antreprenori web."

Fiecare dintre start-up-urile concurente va beneficia de discutii individuale cu membrii juriului. Astfel, toti participantii se vor bucura de sugestiile oferite de specialistii din domeniu si de investitori. Pe langa feedback-ul primit, toti finalistii vor primi un bilet gratuit la conferinta How to Web 2011, iar pentru cel de-al doilea bilet vor beneficia de o reducere de 50%. De asemenea, in cadrul competitiei se va amenaja un spatiu expozitional unde cei interesati pot lua contact cu produsele sau serviciile prezentate in concurs. 

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro