Hedepy, platforma de psihoterapie online care reunește sute de terapeuți din întreaga lume, anunță dublarea numărului de clienți în 2024, atât la nivel de grup, cât și în România. Creșterea s-a datorat unei adopții mai largi a terapiei în rândul publicului din Europa Centrală și de Est, dar și rebrandingului făcut de companie în toamna anului trecut. România a avut un rol esențial în acest succes, cu o creștere constantă, care a culminat în a doua parte a anului trecut.
Peste 190.000 de sesiuni de terapie au avut loc în 2024 la nivelul întregului grup, dintre care mai bine de 36.000 în România. Majoritatea clienților au vârsta cuprinsă între 30-45 de ani și provin din mediul urban.
În România, platforma lansată în 2021 colaborează cu peste 70 de psihoterapeuți locali, iar sesiunile de terapie individuală durează în medie 50 de minute. În platformă sunt disponibile și sesiuni de terapie de cuplu, printre altele, iar acestea durează 90 de minute.
"România este una dintre piețele care a demonstrat un interes crescut pentru terapie, contribuind semnificativ la succesul Hedepy. Creșterea constantă a businessului subliniază nevoia tot mai mare de acces la servicii de sănătate mintală de calitate. În 2024, ne-am concentrat pe a aduce terapia mai aproape de oameni prin rebranding, dar și prin planuri ce includ dezvoltarea aplicației mobile și soluții personalizate pentru companii. Am intrat în noul an cu o campanie de OOH prin care 'traducem' terapia pe limba tuturor și urmează noi inițiative care vor sprijini utilizatorii în demararea și continuarea călătoriei lor terapeutice", a declarat Oana Romanescu, Marketing Manager Hedepy România.
Platforma a înregistrat creșteri notabile și în alte șase piețe europene, printre care Cehia, Slovacia, Polonia și Ungaria.
La nivelul întregului grup, Hedepy colaborează cu peste 800 de terapeuți activi, care au consiliat peste 64.000 de clienți pe toate piețele în care platforma este activă. Din acești clienți, aproximativ 60% sunt femei și 40% bărbați, reflectând o schimbare pozitivă în tendințele de acces la terapie.
Hedepy a lansat anul trecut și o aplicație care, printre altele, permite clienților să rezerve și să participe la ședințele de terapie prin intermediul telefonului. În prezent, aproximativ una din 5 sesiuni de terapie au loc prin intermediul aplicației.
Hedepy s-a lansat în Cehia, în anul 2020, iar de atunci s-a extins în alte opt piețe europene, printre care Polonia, România, Ucraina, Grecia și Ungaria. Comunitatea de peste 800 de terapeuți Hedepy cuprinde diferite școli și direcții terapeutice, care își împărtășesc cunoștințele și pasiunea pentru terapie ca mod de îmbunătățire a vieții.
Pe lângă sesiunile de terapie online, Hedepy oferă clienților săi o zonă avansată de self-help, care își propune să creeze un spațiu în care oamenii să se concentreze atât pe rezolvarea problemelor acute, cât și pe prevenție. Pe lângă conținutul interactiv educativ, aceștia pot face teste orientative care le oferă informații despre problema sau nesiguranța lor sau pot deschide o discuție cu psihoterapeutul ales. Hedepy oferă astfel utilizatorilor posibilitatea de a-și îngriji în mod cuprinzător bunăstarea mintală într-un singur loc, în orice moment și oriunde din lume. Prevenția este un factor-cheie în sănătatea mintală, deoarece intervenția promptă poate fie să prevină direct problema, fie cel puțin să accelereze semnificativ rezolvarea acesteia.
Pe lângă terapia pentru persoane fizice, platforma oferă, în anumite țări, terapie și companiilor, ca beneficiu pentru angajați și a depășit deja 100 de parteneri.
Articol furnizat de KomuniK - Comunicate de presa
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro