Grupul Flamingo inaugureaza cel de-al cincilea magazin Flanco World

Grupul Flamingo a inaugurat luni, 6 noiembrie 2006 cel de-al cincilea magazin Flanco World în cadrul primului centru comercial Auchan din România. Retailerul de electrocasnice va comercializa în această nouă locaţie, peste 2000 de tipuri de produse.

Conceptul Flanco World presupune magazine cu suprafeţe mari (1800 – 3000 mp) amplasate în oraşe mari şi medii, în centre de retail uşor de accesat. În magazinele Flanco World consumatorii găsesc cele mai bune oferte pentru fiecare categorie de produse şi o gamă largă de soluţii pentru echiparea casei cu produse electrocasnice, electronice, IT&C. Flanco, prin reţeaua sa de 98 de magazine, îşi menţine poziţia de lider în retailul de electronice şi electrocasnice în ceea ce priveşte productivitatea magazinelor şi a personalului, exprimate în vânzări per suprafaţă, respectiv vânzări per angajat. Primul magazin Flanco World s-a lansat în noiembrie 2005 în Braşov, acum fiind prezent şi în Constanţa, Oradea şi Bucureşti.

Sinergiile rezultate din fuziunea Flamingo – Flanco vor fi evidente şi în cazul noului magazin Flanco World, gama de calculatoare fiind, din nou, excelent reprezentată. De la produse electronice, electrocasnice şi audio-video, până la computere echipate complet şi sisteme, monitoare, periferice, accesorii şi consumabile, noul magazin satisface pe deplin dorinţele clienţilor, asistaţi în permanenţă de personalul specializat, pregătit să ofere consultanţă în alegerea produselor potrivite. Totodată, clienţilor li se oferă consultanţă în alegerea celor mai bune soluţii de cumpărare şi a celor mai eficiente şi accesibile sisteme de vânzări în rate, asigurând, în plus, servicii post-vânzare, precum transportul şi instalarea gratuită.

„Începând din această lună, noul magazin Flanco World va fi destinaţia preferată pentru majoritatea locuitorilor cartierului Titan. Suntem convinşi că şi de această dată, Flanco World îşi va confirma statutul de lider pe piaţa de retail a electronicelor şi electrocasnicelor, datorită gamei impresionante de produse pe care oferă, a serviciilor adiacente post-vânzare pe care le pune la dispoziţie, dar şi mulţumită unei experienţe unice de cumpărare.”, afirmă Violeta Sârbu, Marketing Manager Flamingo International.