Grupul APT (resurse umane si relatii publice) - cifra de afaceri de aproximativ 12 milioane Euro in anul 2007.

aprilie 15, 2008

Rezultatele financiare ale grupului APT arata o crestere de 35% a activitatii in anul 2007, inregistrand o cifra de afaceri de aproximativ 12 milioane de Euro. In prezent, grupul APT desfasoara o gama larga de servicii de resurse umane, BPO si relatii publice, avand peste 1250 de angajati si 12 puncte de lucru.

Cifra de afaceri a crescut pe fondul mai multor factori: lansarea unor noi servicii, diversificarea celor deja existente si castigarea de noi clienti. In prezent, exista 4 linii de afaceri care functioneaza sub brandul APT: HR (Recrutare & Selectie, Payroll & Leasing de Personal), BPO, Training & Dezvoltare si Comunicare & PR. Tradusa in cifre activitatea din 2007 se poate sintetiza astfel: 530 persoane recrutate, o medie de 950 angajati in leasing, 676 persoane care au beneficiat de training, 270 participanti la programe de team building si peste 30 de evenimente corporative.
Activitatile de formare si cele de comunicare/ relatii publice reprezinta zonele de activitate "soft", respectiv "creativa" ale grupului. In acest domeniu, anul 2007 a fost marcat de deschiderea Evolution (Centrul de Dezvoltare APT) - un spatiu multidisciplinar dedicat activitatilor de formare si perfectionare personala si profesionala. De asemenea, au fost diversificate programele de comunicare interna si de team building.
Cererea de servicii pe toate aceste zone este strans legata de dezvoltarea accelerata a pietei romanesti si de disponibilitatea din ce in ce mai accentuata a companiilor de a externaliza o serie de functii suport (de exemplu recrutarea, salarizarea sau administrarea personalului). Inceputul a ceea ce se numeste "outsourcing" l-au facut marile companii straine care au deschis sucursale sau centre suport regionale in marile orase. Gradual, si companiile romanesti se orienteaza spre aceste servicii pe care firmele specializate le pot realiza mai eficient decat o fac departamentele interne.
Pe fondul dezvoltarii pietei, dar si al cresterii competitiei, strategia APT se axeaza pe doua directii: (1) personalizarea serviciilor astfel incat sa raspunda celor mai variate cereri ale clientilor si (2) eficientizarea operatiunilor utilizand instrumente de lucru moderne si automatizari.
Pentru anul 2008, obiectivele sunt ambitioase: dincolo de cresterea activitatii si a portofoliului de clienti, vom finaliza certificarea ISO 9001, vom extinde si sofistica programele de formare si vom dezvolta serviciile de consiliere in cariera.

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro