În ultimii ani, marile companii își atrag clienții cu proiecte prietenoase cu mediul, chiar dacă afacerile în sine sunt printre cele mai poluante. De la companii de petrol care împăduresc câteva hectare pe an, până la magazine care promit că nu fac risipă, strategiile de marketing induc oamenii de multe ori în eroare. Acest fenomen se numește greenwashing și este practicat din ce în ce mai des.
Marii poluatori de pe glob au tot mai multe inițiative verzi prin care își conving publicul că businessurile lor nu sunt atât de dăunătoare pentru oameni sau mediu.
Pentru cele mai recente știri:
https://euronews.ro/
Abonați-vă la canalul nostru de Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCbATDExtWstHnwWELZnXNZA
Urmăriți-ne și pe Social Media:
https://whatsapp.com/channel/0029VaCnS0e4Y9luISUdOk1n
Tweets by euronewsro
https://www.facebook.com/ro.euronews
https://www.instagram.com/euronews_romania
@euronews.romania
Sursa: Youtube / Euronews Romania
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro