GreenBiz Forum, evenimentul afacerilor ecologice: CSR-ul nu este un cost, ci un obiectiv strategic de business

octombrie 16, 2009

Revista Biz a organizat cea de-a doua editia a GreenBiz Forum (www.bizforum.ro), in data de 13 octombrie 2009 la Hotel Intercontinental. Evenimentul a oferit celor 22 de speakeri un cadru de dezbatere si discutie a tendintelor in CSR, metodelor de finantare pentru afacerile green, proiectelor sustenabile si culturii corporatiste green in companiile de top.

Martin Neureiter, Task Group Leader al ISO 26 000 pentru CSR a prezentat noile standarde ISO aplicabile din 2010 privind responsabilitatea sociala. Standardul ISO 26000 stabileste o definitie agreata a responsabilitatii sociale, principii si metode de implementare, precum si un ghid cu sfaturi de implementare pentru companii.

“CSR-ul este un obiectiv strategic de business, care in final trebuie sa aduca bani. Daca actionezi responsabil vei avea un business mai profitabil si mai sustenabil. CSR-ul nu este un cost, ci o decizie strategica. Rasplata este mai mare daca implementezi proiecte in mod real si pe termen lung” considera Martin Neureiter.

“Deseurile nu sunt tratate ca o resursa in Romania, desi acest lucru este in dezavantajul nostru ca tara. Strategia privind managementul deseurilor la nivel municipal inseamna doar niste costuri considerabile. Cele mai bune solutii pentru finantarea din fonduri structurale se pot gasi in parteneriate public-private si in concesiunea serviciilor publice de salubritate” a declarat Radu Vadineanu, Coordonator de proiect, Centrul National pentru Dezvoltare Durabila.

In cadrul forumului au mai avut loc GreenFair - intalniri one2one, standuri si prezentarea a noua dintre cele mai importante proiecte de mediu din 2009, trei sesiuni de conferinte cu solutii de finantare si studii de caz ale celor mai reusite programe de CSR din Romania.

Revista Biz a fost lansata in anul 2000 din convingerea ca oamenii de afaceri din Romania au nevoie de un instrument care sa le ofere resursele, ideile inovatoare, modelele de succes si inspiratia de a reusi in afaceri. Biz se adreseaza managerilor romani care care au ajuns in top prin multa munca, indrazneala, decizii inspirate si, mai ales, ambitie nemasurata de a reusi.

In timp, Biz inseamna mai mult decat o revista de afaceri - este un brand complex si o sursa completa de informare si inspiratie prin dezvoltarea unor proiecte ca : Zilele Biz, Biz Forum, Biz Academy, colectia de carti Biz Books: Lovemarks, Exponential Marketing si Blog Marketing sau ghidurile Biz.

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro