Grapefruit desenează Gândul

Grapefruit a creat identitatea vizuală şi designul de ziar pentru Gândul, cel mai aşteptat cotidian românesc de informaţie şi atitudine al momentului. Grapefruit va continua să sprijine Gândul în efortul de dezvoltare a unei identităţi de brand puternice şi consecvente.

“Avem cel mai curat, mai modern şi mai profesionist layout din presa română a ultimilor 15 ani. Forma grafică în care Gândul iese pe piaţă va obliga probabil şi alte cotidiane să îşi schimbe faţa şi să le ofere cititorilor o marfă scuturată de zorzoane inutile şi praful adunat într-un deceniu şi jumătate de presă mai mult sau mai puţin amatoristă”, a comentat Adrian Ursu, redactor-şef la Gândul.

Fondat de o echipă prestigioasă de jurnalişti în frunte cu Cristian Tudor Popescu, Mircea Dinescu, Bogdan Chireac, Adrian Ursu şi Lelia Munteanu, Gândul (www.gandul.info) se poziţionează ca un ziar de calitate, care îşi invită cititorii să gândească pentru ei înşişi.

Grapefruit (www.grapefruit.ro) este o agenţie de consultanţă pentru branding şi design interactiv, cu sediul în Iaşi, România. Printre clienţii români ai agenţiei se numară Connex, HP şi Eli Lilly, iar clienţii străini includ nume ca DDB San Francisco şi International Corporate and Brand Identity Centre.(Grapefruit)