Granini aduce noi arome pe piata din Romania

La 4 luni de la intrarea pe piaţa românească, Granini, marca numarul 1 in Europa, isi completeaza gama de produse cu 4 noi arome: mar, ananas, grapefruit roz si para. Intrata in luna iunie a acestui an in portofoliul Carlsrom Beverages, marca Granini a reusit sa indeplineasca obiectivele de vanzari si de marketing stabilite.

Cercetarile efectuate de compania Granini in luna septembrie a acestui an demonstreaza ca marca Granini are un procent de notorietate de peste 67%, fiind incercata cel putin o data de peste 40% din consumatorii romani. Lansarea noilor arome vine in intampinarea cerintelor consumatorilor romani care in procent de 10% prefera gustul de pere, 5% grapefruit, 3% mere si 2% ananas, conform unei cercetari efectuata de MEMRB in anul 2006.

„Produsele Granini se adreseaza tuturor consumatorilor care apreciaza placerea si generozitatea fructelor naturale, care sunt preocupati de un stil de viata sanatos si care nu fac concesii in ceea ce priveste calitatea. Cunoaşterea consumatorilor, a dorinţelor şi a nevoilor acestora sunt activităţi care stau la baza tuturor deciziilor strategice şi tactice ale companiei noastre. Prin Granini noi incercam sa oferim consumatorilor exact bautura care le satisface asteptarile in mod rational, o bautura 100% naturala, fara conservanti, precum si emotional printr-o abordare multisenzoriala a brand-ului, oferind o experienta care trece dincolo de beneficiile rationale ale produsului. Astfel, Granini este un suc pe care trebuie sa-l savurezi cu toate simturile.”, a declarat Catalin Ignat, director de marketing Carlsrom Beverages.

Consumatorii de bauturi necarbonatate sunt foarte preocupati de starea lor de sanatate. Sunt oameni activi, cu un loc de munca foarte solicitant, cu un stil de viata dinamic, carora le place sa incerce lucruri noi si le pasa de imaginea lor. Ei cumpara marci si nu doar produse, iar atunci cand aleg un produs sunt foarte importante beneficiile emotionale ale acestuia.

Noile arome Granini sunt disponibile pe piata in ambalajul de 0.2L, dedicat in special locatiilor on-premise. Granini a fost lansat pe piata romaneasca in sapte sortimente: suc de portocale 100% cu pulpa, nectar din portocale rosii, nectar de piersica cu pulpa, nectar de mere si cirese, nectar de coacaze, nectar de portocale si mango si suc de rosii. Marca Granini este prezenta pe piata in formula de 1 litru, intr-un ambalaj inovator. Ambalajul dispune de un sistem special de protectie tip “aroma safe”, ce garanteaza conservarea calitatii sucurilor Granini. Acest sistem de ambalare, dezvoltat in premiera de catre Eckes-Granini inca din 2002, a fost introdus in tari precum Elvetia, Finlanda, Germania, Spania si Belgia, generand o crestere importanta a cererii pe acest segment de piata. Ambalajul, format din trei straturi de plastic prevazute cu o bariera de oxigen la mijloc, pastreaza aromele naturale ale sucului si raspunde necesitatilor consumatorilor in ceea ce priveste siguranta, manevrarea usoara si transparenta totala.

Gama Granini este lansata in Romania sub sloganul “Drink with your five senses”. Prin analogie, sloganul face referire la atributele care caracterizeaza sucurile Granini si la experienta multisenzoriala pe care acestea o ofera: “hear” (auz) – zgomotul unui suc de fructe consistent; “see” (vaz) – culoarea naturala a produsului, vizibila datorita transparentei totale a ambalajului; “smell” (miros) – aroma autentica, de fructe proaspat culese; “taste” (gust) – gust de fructe autentic; “feel” (atitudine, dispozitie) – bucurie, optimism, deschidere catre un alt stil de viata. Prin toate aceste atribute, Granini ne ofera adevarata fascinatie a fructelor.

Carlsrom Beverages este unicul distribuitor al marcii Granini in Romania si producatorul Orangina, produs care a deschis un nou segment pe piata bauturilor racoritoare din Romania – acela al bauturilor carbonatate cu continut bogat de suc si pulpa de portocala (12% si 2%)

Alina Bratu (Carlsrom Beverages)